iubirea in ziua de azi


 

In ultima vreme sunt asaltata de cate statusuri pline de emotiile posesorilor lor , mesaje copiate de pe net sau scrise din inima, ca noi, restul sa vedem cu cata putere poate iubi omul respectiv pe cealalta persoana a carui identitate o cunoastem sau nu.

Treaba asta se aplica atat pe fasbuc cat si pe mess…. mi-e lene sa ma uit la celelalte site-uri… Ieri-alataieri fasbucul era plin de chestii ce anuntau ca unii s-au despartit… azi.. altii se “giugiulesc” virtual.

Hai ca la o relatie la distanta mai merge pe mess sa te giugiulesti, dar nu la status. Hai sa nu fiu sconcs si recunosc ca am fost un pic magulita cand bucuresteanu` a scris la status ca ma asteapta, bineinteles ca era inserata alintatura de rigoare, dar cand a devenit mai deasa faza, deja ma irita la culme.

Recunosc ca sunt conservatoare, chiar foarte conservatoare, dar am impresia ca oamenii fac asta doar de aparenta… ca pe net sa dea totul bine si in realitate sa nu fie asa.

Stiu ca intr-un fel sunt ipocrita, avand in vedere ca si eu cunosc oameni noi pe net, dar nu ies sa ii vad pe viu decat doar dupa ce sunt sigura ca e un om ok si imi iau toate masurile de precautie.

Dar aici vorbim de dragoste.. de iubire.. ca nici pana in ziua de azi nu stiu care-i diferenta si nu sunt singura. Parca toti au innebunit cautandu-si disperati jumatatea.. se grabesc si asa nu ii ajuta. Nu stiu.. asta e impresia mea.

Parca cei din ziua de azi nu mai stiu cum e pe viu, cum sa faca aumite gesturi sau sa citeasca anumite semnale ( faza cu semnalele e o intreaga teorie si un mister inca nedeslusit pe deplin) atunci cand cineva e interesat de tine.. acum parca totul e bazat pe sex..si dragostea ramane doar pe internet.

Vorbesc in general aici.. o impresie pe care o am in urma celor vazute in ultima vreme.

Stiu ca e bine si te simti minunat cand ai pe cineva langa tine, dar tocmai asta e, sa simti ca il ai tu langa tine, nu altii sa stie ca el este alaturi de tine si tu sa nu simti.

O sa gandeasca cei ce citesc acest articol ca as fi frustrata, ca duc lipsa de un sufletel care sa fie aproape de mine…posibil, dar asta nu inseamna ca nu as avea dreptate. Lumea se schimba….. dar nu toti cu ea.

Hmm… iar am devenit insensibila in ceea ce priveste “izbirea” … mi-am revenit!

O sa inchei citand statusul mirific a unui amic de pe mess : “Iubire, cand intrii da-ti 2 palme apoi iesi”

 

 

 

 

2 thoughts on “iubirea in ziua de azi

  1. pot sa bag mana in foc si sa pariez cu oricine ca acele cuvinte sau gesturi tandre spuse candva se uita la prima cearta neinsemnata… traim intr-o lume in care majoritatea celor de varsta noastra se gandesc numai la sex dar lasa impresia ca ar si iubi, doar e dragul aparentelor… heh… ce n-as da sa ma fi nascut cu cateva zeci de ani mai devreme…

Lasă un răspuns

