La “tzioping”


Azi am fost cu niste vecini la  “tzioping” pt chestiunile astea gospodaresti de pus din toamna pentru iarna.Eu pe post de sofer ca la treburi din astea eu nu ma “pricepe”.

Si am fost la piata si au inceput tururile de piata….pfff…parca am facut sute de kilometrii la cat m-am plimbat. Si mii de gogosari, ardei, rosiii..etc. stiti voi.

Ma gandesc cum pot gospodinele sa faca atatea! Eu imi bag simplu picioarele in ea de treaba si ma duc sa imi cumpar gata facute si..gata!

Printre “stand”-urile cu cele metionate gestionate de catre cetateni de origine rrrrrrroma(r-ul mult intentionat pentru a intensifica r-ul sau de a-l accentua) se auzea un glass dragutz ce canta o melodie. Sa mor daca stiu ce canta..era o melodie de a lor, dar avea tiganca respectiva un glas….o voce superba..am ramas tampita.Mi-a placut vocea ei. Pacat ca nu a fost descoperita si pacat ca nu am vazut-o, doar am auzit-o.

Si scumpi mei vecini mi-au incarcat mandruta(a.k.a masinutzu meu) si hai si la alta piata.

Alta nebunie si acolo. Am ajuns acasa incarcata calitatea intai si m-am chercheli un pic ca vecinul meu bun ma cinsti cu un paharutz de vin si eu eram cam pe stomacul gol.

Si cam asta a fost ziua…a ba nu…si iar m-am ciondani iar cu tipul de 5o.dar asta o sa va zic alta data. Acum sunt prea dezamagita.

Lasă un răspuns

