una bucatica mica de blog


Scuze ca nu am mai scris, dar nu mi-a mers browser-ul  bine ca nu mai puteam sa adaug un articol nou. Cred ca am musafiri prin calculator.Acum dau scanare. Nici nu mai stiu despre ce sa mai scriu…

Pai sa scriem despre….despre…mai..nu stiu despre ce…

Pai….sa va zic ce am facut eu in astea 3 zile..am intrat in concursul xtb la care astia tot ii fac astia reclama cu Porsche-ul lor…

E interesant ca vezi metoda de lucru la bursa, cum incet incepi sa intelegi smecheriile…acum ii inteleg pe cei care joaca la bursa , dar e nasol cand e vorba de bani adevarati.

Lasă un răspuns

