Dependenta de masini


Azi am fost pana la medicul de familie ca sa imi iau o adeverinta si am mers eu pe jos dupa mult…mult…mult timp(eu = inca sofer amator) si in timp ce imi asteptam vecinul sa vina sa ma ia ca sa mergem sa ne luam biletele la bingo, ca deh..ca tot omul, noi speram, m-am amuzat teribil de fetzele soferilor pe care ii vedeam. Unul cu limbutza scoasa, altul cu ditamai botul, o tipa strangea volanul de parca era ultima ei speranta de viata, alta manca foarte relaxata un covrig.
Si atunci ma “trazni” intrebarea: cat de mult depindem de masini?? Eu , una, recunosc ca nu as putea sa traiesc fara masina, deja m-a apuca dorul de a conduce,daca nu am condus 2 saptamani.
Avantajele unei masini: mobilitate in miscare, comoditate, placere, adrenalina,obsesie.
Dezavantaje:lenea produsa, sila de a te misca pana la magazine sau supermarket, responsabilitatile care decurg din actiune de a conduce un autovechicul, grija fata de ceilalti participanti la trafic, respectarea regulilor de circulatie:P
Nu cred ca putem trai fara masini, orice fel de masini. De la autovehicule pana la roboteii din fabrici.
Fac parte din viata noastra si nu ne putem concepe viata fara acestea.

Lasă un răspuns

