I hate snow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Dupa cum stiti, zilele astea sunt trecute sub plapuma pufoasa de nea formata din fulgii mari de zapada care acum cad linistit de parca ar fi decembrie……frumoasa descriere, nu?
Eu una m-am cam saturat de zapada. Stau intr-un loc unde aproape de jumatate de an e zapada si frig.
Adevarul e ca este intr-adevar frumos sa vezi cum ninge, doar daca esti in casa, la caldurica si cu cana de vin fiert in mana:D. v-am facut pofta, nu?…..si mie mi-am facut pofta…
Acum sunt cana de ceai langa si urmaresc spectacolul de afara si ma apuca o senzatie de frig…o fi si de la inceputul de raceala care ma incearca de ceva timp…
Raceala sau gripa, boala specifica anotimpului rece.Stai cu nasul in batista sau mult mai bine, umbli cu hartia igenica dupa tine(recomand zewa ca e mai moale si nu distruge nasul)cu canutza de fervex/Theraflu si altele in manutza…cu frisoanele bantuindu-ti corpul si facandu-l sa tremure, senzatia de ameteala de nedescris….hmm..asa-i ca e “placut”?? o adevarata “placere” a simturilor si a corpului….
Si daca mai stai unde stau eu…o adevarata “placere” este sa fi nevoit sa mergi undeva si sa fie ger afara, cum au fost asta iarna de minus 23 si chiar mai bine….
Nu mai vreau sa mai zic ce deja mi s-a ridicat parul de pe maini….si am pielea gaina….
Hmmm….ar fi frumos sa avem fiecare cate 2 casute..sa stai vara unde vrei si iarna la fel….dar din pacate multi dintre noi nu avem nici o casa a noastra…
Asta e…viata…mama ei de viata…bine ca nu e lunga:P

Lasă un răspuns

