“Cand lucrurile merg prost undeva, au tendinta sa mearga prost oriunde.”


Am inceput acest blog cu una dintre legile lui Murphy care este si s-a dovedit a fi adevarata.

Sorb incet din al 3 lea pahar cu pepsic…sa ma calmez….bine ca nu fumez pentru ca, cred ca trebuia sa fiu deja la al 2 lea pachet….
Starea de nervi mi-a fost cauzata azi de urmatoarele evenimente:
Eu …ca viitor somer, ma duc constiincioasa la fortele de munca BRASOV
Ca din judetul Brasov sunt…cu dosarul gata, nu mai ca atunci cand m-am dus acum o luna la ei tot cu un dosar asemanator mi-au zis ca inca nu au trecut 60 de zile de la terminarea facultatii.
No..si m-am dus eu la fisc si am cerut adeverinta sau declaratia din aia de venit si mi-au dat…
Tipa , prima, de la somaj mi-a zis ca ma baga in baza lor de date si ca trebuie sa revin pana in 26 octombrie cu un dosar asemanator…zis si facut..ma chinui iar cu drumurile pt adeverinta medicala..iara la fisc..acolo mi-au zis ca nu mai pot sa imi dea iara treaba din aia pt ca aia e valabila 90 de zile si ca nu pot decat dupa cele 90 de zile….imi dau astia de la fisc un print…imi zic ce sa zic la astia de la somaj …si azi ma duc ca tot depunatorul de dosar de somaj la minunata locatie unde am stat de la 10 jumate pana la 12:10 in sala aia de asteptare, apoi pana la 12:44 in camera8 ca sa imi zica o tanti suparata pe viata si care vorbise mai inainte la tel vreo 10-15 min in timp ce nenea de care trebuia sa se ocupe statea saracul si astepta…
Si tanti asta sa imi zica: “cum, draga sa nu iti dea??..pot sa iti dea cate vor ei…sti ca trebuie sa faci un dosar identic..stii ce e ala identic??(de parca sunt idioata…dohh)..sa te duci la ei sa le ceri…nu pot sa te bag in baza de date”
De nervi..am iesit..si pe drum am injurat cat nu am injurat toata viata mea….am ajuns in masina…am sunat pe tata si pe my blu si am ajuns din livada foarte repede in steagul..pret de o melodie AC/DC mai exact “highway to hell”.Noroc ca my blu m-a calmat si am condus mai linistita spre casa..am evitat 2 idioti care au facut depasiri in curba, altu care a pus frana brusc…toti dobitocii…ca sa nu mai zic ca pe Calea Bucuresti fac astia sens giratoriu…si ala aiurea..era sa ma incalece ditamai autobuzul….o adevarata placere azi…ma doare capul ..ma bag la somn..am termina paharul de pepsi..mai urmeaza inca unu dupa somn….

Lasă un răspuns

