Uciderea …..


Ma uit cum curge incet, pe maini..de la degete usor in palma…sangele ei…imi pateaza mainile…vad negru in fata ochilor…inca tremur de nervi si se vede dupa tremurul spasmatic al mainii…sangele curge usor..nu se grabeste….incerc sa sterg ,dar nu merge.

Sunetul vocii mele inca imi rasuna in minte: “te voi termina..ma jur ca te voi termina”…..nu imi vine sa cred ca s-a intamplat….incerc sa imi spal mainile…dar raman patate.

Starea de nervi nu imi trece ..parca creste in intensitate…imi frec mainile frenetic…nu iese…e din cauza ei..numai a ei…

Ma intorc la locul crimei….incerc o resuscitare…are reflexe spasmatice….dar nu vrea….

O las balta..ma asez langa ea….si ma uit….gandesc….nu mai pot sa ii fac nimic….

Dar imi dau seama….are nevoie de ceva si va merge….de un nou cartus…sunt salvata!!!!!!!!
Imprimanta va merge iara….

Un gând despre &8222;Uciderea …..&8221;

  1. asa se intampla….ramai patat pe maini,pe haine peste tot si cand sa te speli si sa stergi urmele nu se duc. Tot te gasesc si te aresteaza chiar daca ti-ai construit un alibi puternic,chiar daca ai demponstrat ca nu ai fost acolo urmele vorbesc de la sine
    dar poate cateodata victima poate sa isi revina miraculos,cate un transplant cate o operatie tot ca sa functioneze. Un transplant de cartuse face imprimanta bine,grija mare cu matele din interior si sa bagati tus de calitate superioara….
    Succes la chirurgie.

Lasă un răspuns

