Gripa porcina


Ma uit la stiri sa vad stiri cu gripa asta noua…a inceput o manie cu aceasta gripa si profitul altora e in floare.
Ceea ce am inteles eu despre gripa asta noua e ca e la fel ca cea veche sau sa zicem ca cea comuna pe care o stim toti, singura diferenta e ca ca din asta noua se poate muri daca nu e tratata la timp.
E incredibil cum anul trecut era gripa aviara, acum asta porcina, la anul aia bovina, aia canibala…si care animalutze mai gasesc .
Si acum ca sa fiu “cearapa” cum zice robert, adica sa o iau pe aratura cu teoria conspiratiei eu as zice ca: suntem doar niste pioni intr-un joc si pentru ca ne-am inmultit trebuie sa fim eradicati pentru ca resursele pamantului se imputzineaza cu fiecare zi ce trece.
Acum sa revin inapoi pe asfalt, pot sa zic dupa logica mea ca este normal sa apara diferite boli pentru ca, dupa cum ati observat anotimpurile devin aiurea, cand e prea cald intr-o zi, cand ninge a2a zi…
Din cauza asta pe mine ma macina un virusel de vreo 3 luni si nu vrea sa ma lase deloc, dar nici eu nu-l las. Si totul devine o joaca..cand eu, cand el..
No…cam asa este blogul meu de azi. Ma scuzati ca nu e vesel,dar azi m-a atacat viruselul mai sus mentionat si m-am simtit nasol..
Va doresc multa sanatate

Lasă un răspuns

