recuperare


Ma scuzati de lipsa de articole pe parcursul acestor zile..pur si simplu nu am mai avut chef de viata…am avut chef de a face nimic de a sta si boli.
Si acum sa fac o tentativa de recuperare a subiectelor zilelor in care nu am semnat condica la blog.
In aceste zile iar mi-am schimbat windows-ul..am avut ultima “publicatie” de la Microsoft, adica vestitul windows 7 care dupa parerea mea e o mica inbunatatire a lui nea vista. Ce mi-a placut extrem de mult a fost ca nu mai trebuia sa instalez toate driverele necesare pt laptopul meu. Sa zicem ca si partea de grafica care este acceptabila este un plus. Minusurile pe care le-am observat in cateva zile au fost urmatoarele: 7-le e un mare mancator de RAM ca eram cu 566mb din 1 gb ram, unele chestii din control panel le gasesti cam greu,mai ales faza aia cu activatul…noroc ca nod32 versiunea 4 merge pe 7.
Dupa ce mi-a dat error de vreo 3 ori m-am enervat si mi-am bagat xp sp3-ul (traiasca) chit ca face figuri la wireless cateodata. 😛
Si mi-am reinstalat nfs carbon si mai am juma de joc si il termin…dupa aia ma reapuc de most wanted 😛
Intre timp ma chioram k tot pampalau la acces direct si ma minunam cum “reinvie” astia mortii…peste 10 ani o reinvie si pe Elodia….
Pe scurt am stat degeaba…..maine ma duc la ema ,caruia ii multumesc ca mai citeste “minunea” mea de blog…
v-am pupat

Lasă un răspuns

