Bau


Inspiratia mi-a dat cu flit zilele astea si nu am mai scris nimic….
Am fost recent la un loc de munci temporar si am ascultat toate radiourile din bv si la un moment dat era cam pe toate radiourile, inafara de trinitas aceiasi melodie cu freedom…si aia cu chitaiala de la inceput…mai erau ink cateva…..de aia imi place sa am ceva ce nu se da din 5 in 5 minute pe frecventele de radio…
Asa..altceva ce am observat in aceste zile de calator pe oftobuz si pieton e faptul de cat de inconstienti sunt oamenii…treceri neregulamentare si mai grav cu copiii de mana sau in brate. Cat de grabit poti sa fi ca sa risti viata copilului tau?
Maine sper sa scriu mai mult …acum e cam gata…

Un gând despre &8222;Bau&8221;

  1. :)) foarte tare.. imi aduc aminte ca am vazut si eu odata o doamna cu un carucior, statea la trecere, dar stii cum? Doamna era pe trotuar si carucioru’ pe strada, si tine cont ca trecerea era d’aia cu semafor. Oameni inconstienti…

Lasă un răspuns

