alte chestii din capusorul lui je


Si iata ca a trecut si ziua Romanicii si oamenii s-au imbulzit la fasole cu carnati….si daca stomacul e full se accepta si ceva politica, ca doar partidul a dat „potolul”.
Desi nu sunt o persoana pe care sa o pasioneze asa mult politica, din cauza imprejurarilor ma simt obligata sa imi zic parerea mea de „h”alegator.
Intrebarea care persista in mintea mea in acest domeniu este:” care rau este mai bun??”.
Sincer nu imi pot da seama ce si cum…care e „boul” potrivit pt a duce carul mai departe.
Oricum, alegerile astea au fost minciuni pe fatza si nu mai are rost sa le comentam.

Alta problema in mintea mea e alegerea locului de munca.
Recent am fost de proba(proba mai mult pt mine sa vad daca ma descurc sau nu) ca vanzatoare la o cofetarie….ce sa mai zic ca sunt pufff…
Am fost vreo saptamana si cik am inceput sa imi dau drumul, dar simt ca nu e de mine. nu din cauza ca ma cred mare si tare ca am terminat o facultate, asa cum fac majoritatea, ci pt ca nu ma vad pt asa cea de ceva…nici fatza nu am pt asa ceva…
Problema mea e daca sa ma angajez sau nu….nici eu nu stiu…am o mare dilema…sper sa ma hotarasc.

Alta faza dura ce imi trece prin minte e sa ma apuc de cura de slabire tocmai in luna in care se manaca bine…
Cand eram mai copil, d-abia asteptam sa vina decembrie…sa imi aduca Mos Nicolae dulciuri si Nea Cracila cadouri…sa ninga si sa am vacanta…sa simt mirosul de portocale si sa vad bradul impodobit (intrebam inca de pe 5 decembrie daca facem bradul).
Acum nu mai astept nici una dintre chestiile enumerate mai sus. Cadouri..ma multumesc si cu o bomboana…brad nu mai vreau ca ma gandesc la natura, vacanta…sunt deja in somaj….bucuria nu mai e demult….asta e

Lasă un răspuns

