chestie de gandit


Hmmmm….. nu mai stiu despre ce sa mai scriu desi sunt o groaza de subiecte la fiecare pas, la fiecare minut.

Azi si ieri am bolit iara din cauza fidelului meu virus din sistem de care am zis acum cateva bloguri si nu ma refer la a1h nu stiu cat.

No….si tata a facut azi, de fapt de aseara dar azi a fost finalizata o chestie delicioasa numita „varza furioasa”. Acum mai pe intelesul vostru: varzica cu carnitza afumata….deci yammmyyyyyy

Si in timp ce savuram si admiram talentul de maestru bucatar al sus numitului, ma gandeam la cati bucatari vestiti in lume sunt barbati si la expresia :” femeia trebuie sa stea la cratitza”.

Vedeti ipocrizia?

Va las sa ganditi.

4 gânduri despre &8222;chestie de gandit&8221;

  1. Hai sa iti mai dau si eu cateva chestii de gandit (din fantastice experientele traite azi):

    Acum cateva zile m-am gandit sa contribui la explozia economica a Chinei, si mi-am comandat cateva nimicuri. Prima oara m-am gandit ca dau mult pe transport si ca nu prea merita, dar am fost surprins de rapiditatea cu care a ajuns coletul…in Europa Occidentala. Astfe, a durat aprox. 81 de ore (nici Jules Verne nu gandea asa departe) pentru ca pachetelul meu sa ajunga din Shenzhen(?!?) pana in Hong Kong, de acolo pana in Germania la Leipzig, urmandu-si traseul prin Bergamo (Italia), de acolo la Athena si de acolo la Bucuresti. Insa surprinderea mea a fost de scurta durata, deoarece minunatul meu pachetel se afla de la 7 dimineata in Bucuresti cu eticheta „INTARZIERE LA VAMUIRE”. Adica: a durat mai putin sa strabata juma de lume, decat dureaza sa completeze o adunatura de idioti 2-3 formulare. E incredibil.

    Un client imi povestea azi o chestie la care o sa ma gandesc mult de acum in colo. Sa va faceti o idee: e un barbat inalt, la vreo 35-40 de ani, prezentabil, cu o fata placuta, spontan, cu simtul umorului, cu ceva banuti pe el. A plecat prin mai, vreo 6 luni, in strainate(nu la cules de fragi sau pe santier). In acest timp, sotia lui, cu care era casatorit de vreo zece ani si se cunosteau de 13, l-a vizitat de vreo 2 ori. Toate bune si frumoase. Numai ca, la o zi dupa ce s-a intors acasa, sotia i-a bagat sub nas actele de divort. Cum asa?? Ei uite asa. In plus, i-a spus ca ea nu vrea sa aibe grija de copil (un baiat de 8-9 ani), ci vrea sa-si traiasca viata !!!! Nu vreau sa-mi expun aici sau acum parerile mele personale vis-a-vis de acest subiect sau sa generalizez, dar cred ca ei i-ar fi prins bine sa o trimita cineva la cratita.

    Urmatoarea patanie a fost cu un pulete de la o benzinarie. Iesind intr-o proba cu o masina, m-am oprit la o benzinarie de langa mine unde, pe langa faptul ca era inventar, am ramas fara curent. Acolo l-am rugat pe unul din baieti sa-mi dea curent. Vreau sa spun ca mi-a dat un cablu in scarba si cand l-am intrebat cu ce sa dau curent (credea ca sunt Storm din XMen) mi-a zis cu aceiasi scarba sa caut pe cineva afara. I-am dat cablul inapoi, l-am chemat pe unul din mecanici si i-am tras vreo doua injuraturi printre dinti benzinarului. Oricum abia astept sa-mi bag nasul prin masina lui 😛

    Scuza-ma ca ti-am umplut blogul cu prostii, dar simteam nevoia sa ma mai descarc (chiar daca ma descarc de la pranz la toata lumea).\\

    Somn usor

      1. Ca sa devin un cititor fidel, trebuie ca si tu sa fi o scriitoare fidela, si sa pui multe-multe-multe lucruri interesante pe blog. 😉

  2. mmmmmmmmmmmmmmmmmmm bun bun ce zici tu acolo si in privintza ca barbati sunt cei mai buni bucatari te invit pe la mine sa gusti din mancarurile facute de mine:)

    si expresia cu femeile la cratitza e cam exagerata

    o zi frumoasa

Lasă un răspuns

