postasul si cainele


Presupun ca ati vazut si voi cum in filmele americane, postasii sunt mai tot timpul urmariti de catre un patruped canin sau chiar de mai multi, cum este latrat si cate si mai cate.
Eeee…vreau sa spun ca nu se intampla numai in filme sau numai in America…se intampla peste tot in lume si azi am avut dovada in fata ochilor…de fapt o aveam demult doar ca acum am luat-o in considerare sau mai bine zis am constientizat-o.
In timp ce dadeam zapada de pe iubita mea ….bestia mea se apuca de latrat…
Cand colo nea postasul venea sa imi aduca „bucuriile” (adica si anume, facturile)…si bestia mea fioroasa la picioarele lui, sa-l mance si alta nu….si dai si urla la nebun sa lase omul in pace.
Si restul cainilor pe care i-am avut tot asa faceau la postas(nu era tot timpul acelasi postas)
Oare ce ii atrage sau ce nu le place? dupa cum veti vedea in clipul de mai jos, nu numai cainii au boala pe postas

3 gânduri despre &8222;postasul si cainele&8221;

  1. Pai tocmai. de cand cu era internetului, a telefoanelor mobile, etc, postasul nu ne mai aduce decat facturi. asa ca prietenii nostri cu patru picioare solidarizeaza cu noi, si incearca sa intarzie, macar, inevitabilul: facturile 😛

    Cand eram copil, mi-am facut de pe teletextul Cartoon Network cativa „pen pal”. Tin minnte ca aveam o „prietena” cu care corespondam foarte des din Finlanda. Abia asteptam sa il vad pe postas. Acum la mine acasa vin numai facturi. Ursuletul meu se comporta la fel ca al tau. Doar ca, daca as fi acasa ziua, si nu m-ar vedea mama, as incepe si eu sa latru cu el la postas. 😀

Lasă un răspuns

