cei 7 ani de acasa


Tot timpul auzim de cei 7 ani de acasa si putin dau dovada de cunoasterea semnificatiei lor.
Ce inseamna mai exact acei 7 ani?
Pai, din punctul meu de vedere inseamna sa inveti de la ai tai cum sa vorbesti, sa te comporti civilizat, sa sti macar o parte din codul bunelor maniere si cel mai important este sa stii sa rogi frumos si sa spui „multumesc”.

Eu atat cer de la fiecare persoana cu care interactionez…..din bun simt sa zici „te rog”. cand vrei ceva si un simplu „multumesc” dupa ce ti s-a rezolvat o anumita cerinta. Este atat de greu?
Am fost acuzata de catre un tanar (zic asa ca sa par o babutza nebuna) ca am o gandire de acum 2 secole…ca am pretentii mari si asta numai pentru ca am refuzat sa ii raspund la o cerinta pentru ca nu a zis „te rog”.
Eu una, asa cu gandirea mea invechita, tin foarte mult la cuvintele acestea.
Am observat pe propria piele ca, daca te comporti frumos, manierat si mai ales spui „te rog sau va rog” si „multumesc”, multe usi ti se deschid si ramai in mintea oamenilor cu care interactionezi.
Am vazut ca tineretul din ziua de azi(acum chiar par o baba) vor….dau ordine…iau…vor sa fie respectati, dar nu respecta.
Pentru voi conteaza „cei 7 ani de acasa”?

Lasă un răspuns

