J`adore hardcore……….


Desi melodia de la SCOOTER e lansata din August eu nu ma pot satura de ea…..am ascultat-o la inceput pana nu am mai putut…ca deh…am obiceiul de a asculta o melodie pana imi e rau de la ea si dupa aia o las, dar mania a revenit si iar face bass-ul meu bum-bum …..si tata zice sa ii dau mai tare….l-am invatzat cu bass-ul si cu melodiile de beat, techno, electro, „hause”.
Am fost si sunt dar un pic mai soft..o maniaca dupa Scooter….nu pot sa zic ca un fan din ala nebun, dar pe aproape…
Acum ati mai aflat ce se gaseste in lista mea de winamp..in fine o mica parte…pe langa tot albumul lui Bitza, exista si o parte din ultimul albumul scos de Scooter, precum si alte piese mai vechi dupa care mor… Am zis o parte pentru ca nu tot imi place 😛
Se zice ca dupa muzica ce o asculta, poti sa cunosti un om….o sa va intreb mai incolo ce ati dedus din lista mea de winamp.

11 gânduri despre &8222;J`adore hardcore……….&8221;

  1. Băh , nu contează că Scooter e formaţie sau nu , că doar un prost lălăie , deci ăla e Scuteru , iar Radu Cazan e departe de malformaţiile muzicale gen Scrooter si îl confundaţi cu hipiotu ăla de Laurenţiu Cazan .

    1. ma scuzati domnul autotstiutor…….ok..recunosc ca am confundat persoana, dar iti zic ca nu e gay ca tine, iubire, tipul care „lalaie” si daca nu iti place formatia sau stilul lor esti liber sa asculti altceva…

    2. Mosule, unde l-ai gasit pe asta???? =))

      A innebunit lumea? Au vazut toti ca are Badea succes cu „Poiana lui Iocan” si s-au apucat toti de citit ziare la TV ?????

Lasă un răspuns

