8 Martie…omagiu adus MAMEI


Vreau sa incep prin a ura tuturor mamicilor LA MULTI ANI SI BANI!!!!!!!!!!!!! si le multumesc pentru efortul depus pentru cresterea kinder-eilor, deci si prin urmare doresc sa ii multumesc mamicii mele ca m-a adus pe lume, mi-a suportat toate toanele si m-a ajutat usor sa devin ceea ce sunt si ceea ce voi fi.

Ce suav si dulce este acest cuvant plin de sens…” MAMA”…..nu exista tara, regiune, neam pamantesc care sa nu pronunte acest cuvant…primul cuvant si cateodata al doilea…..pana si asiaticii au acest cuvant..primul…”MA-MA”.

Numai pronuntzarea lui te duce cu gandul la mama ta care te ia in brate ….te strange si iti da senzatia ca acolo este cel mai sigur loc de pamant, din univers…..din toata lumea asta…stii ca acolo e dragostea de care ai nevoie, de mangaiere…..de vocea calda si dulce a mamei care iti zice ca „totul va fi bine” si intotdeauna are dreptate..

Eu cand zic „mama” ma gandesc la mamica mea, desi stiu ca nu ii place sa ii zic mama pt ca se considera batrana :p dar azi fac o exceptie si sper ca si ea,deci si cum spuneam…eu cand zic acest minunat cuvant, gandul imi zboara la serile cand mama ma tinea in brate si imi citea povesti…..Doamne cat de mult imi placea…ma uitam la gura ei..la dintii ei pe masura ce citea…..ma fascina cum se misca gura si cum era in tandem cu ceea ce auzeam eu….

Vreau sa ii multumesc ca a reusit sa ma faca sa imi placa sa citesc, eu care nu imi placea sa citesc si care am inceput ” amintiri din copilarie” de 50 de ori si am terminat-o de 2 ori..
Ii multumesc ca mi-a deschis apetitul pentru cunoasterea a totul ceea ce se intampla in jur, pt „supranatural” , pentru istorie…ii multumesc ca mi-a dat libertatea sa aleg ceea ce vreau sa citesc, sa discut, sa fac (aici ma refer ca nu m-a constrans sa merg la o anumita facultate sau altele)…
Ii multumesc ca m-a invatzat cum sa vad oamenii, cum sa ii cunosc, ii multumesc ca m-a rabdat cu toate toanele mele, ca a avut rabdare cu incapatanarea mea( si credeti-ma sunt tare incapatanata), ii multumesc pentru tot ceea ce face si ca are grija de mine acolo unde e…chit ca nu e langa mine ( ca sa va „explicitez”, fac parte din categoria copiilor cu parintii plecati in tari straine..in cazul meu e mama)….Ii multumesc ca EXISTA.
MULTUMESC MAMA!

2 gânduri despre &8222;8 Martie…omagiu adus MAMEI&8221;

Lasă un răspuns

