MULTUMESC HDRIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vreau sa dedic acest articol salvatorului meu de la 1 Mai.
Multumesc, draga HDriver pentru tot…ca ai ajutat o persoana care a uitat de rezervorul de benzina si ca masina merge cu combustibil.
Ii multumesc ca mi-a demonstrat ca este cu adevarat un cititor fidel si un om de „milioane” lasandu-si treaba si salvandu-ma pe mine neputincioasa.
astept sa ma anunti cand sa iti dau cafeaua/ berea/ sucul promis 😛

2 gânduri despre &8222;MULTUMESC HDRIVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!&8221;

  1. Orice pentru „scriitoare” mea 🙂

    Cafeaua/berea/sucul o sa il dai cand reusesc sa ma tin si eu de promisiunea de a te plimba cu noua „Fetita”. Cand eram gata sa o finalizez (acum 2 ore) s-a spart o conducta de frana 😦 . dar poti sa stai linistita. Noul motor toarce ca o pisicuta. Transferul a fost reusit 🙂

    1. mama ei de conducta…si eu am avut belele cu a mea…numai ca erau conductele de benzina de tur. dar s-a rezolvat si acum merge mai bine ca niciodata 😛 .multa bafta cu „FETITA” ta si astept vesti de la tine. te pupacesc dulce

Lasă un răspuns

