Gandurile unei grasutze


Alta critica la adresa parintilor….de fapt la adresa lui tata.

Cred ca v-ati dat seama ca eu am o problema mare sau mai bine zis mai multe problemutze cu tata(a.k.a jupanul)si se pare ca va voi stresa si eu la randul meu.
Imi face bine sa scriu tot ce am pe suflet si sper sa invete si altii din greselile lui tata si din ale mele.

De multe ori simt ca sunt eu parintele si nu invers, ca eu trag ca totul sa fie bine in familie, am inghitit multe si paharul tot da pe dinafara….

A venit zilele trecute, bucuresteanul meu la mine, dupa o cearta mai nasoala in semn de impacare, sa incerce sa rezolve lucurile, lucru de admirat si care m-a inmuiat avand in vedere ceea ce s-a intamplat cu prima mea relatie. No… si baiatul meu, ca un “escroc sentimental” ce e..mi-a luat ceva dupa care suspinam demult…nu…nu e un bmw…ci un porc de guineea…o mogaldeatza mica, un paduche dupa cum zice Gogucutractorul, o chestie zburlita, buna de smotocit.

Tata…..pai tata a pus un bot…..desi de fata cu bucuresteanu nu a comentat, a inceput sa zica dupa, ca nu-I place, ca l-ar arunca, ca implica multe obligatii si responsabilitati si cu banii aia cata benzina luam(de parca erau banii lui sau ai mei, dar erau a prietenului meu),
Si acum tot imi cam scoate ochii, ca e urat, ca ce ar fi facut el cu banii aia (adica cusca plus mancare plus talaj plus michiduta ala mic egal 260 lei).

Alta faza ce m-o enervat in seara asta si i-am zis-o a fost faza ca el cand il chem sa vorbeasca cu mama pe skype, vorbeste la telefon, dar Doamne-fere sa lase dracu telefonul si sa vorbeasca cu mama…..sau cand are musafiri…turuie la telefon ca o moara stricata…si dupa aia imi face mie capul calendar ca eu vorbesc mult la telefon, ca il deranjeaza cand primesc telefoane sau bip-uri…..observati ipocrizia???

Chiar azi, in timp ce faceam dus (ca acolo pot gandi sau am anumite relevatii asupra vietii mele) mi-am dat seama ca am o mare problema psihica.
Presupun ca ati vazut, mai ales in filmele americane, ca de fiecaredata cand femeile erau suparate, mancau..beleaua e ca e cam adevarata treaba…eu pap cand sunt suparata, nervoasa….

Am realizat ca eu inconstient ma autodistrug, e un fel de sinucidere,un mod de a scapa de lumea asta, de a disparea de pe pamant, sa nu mai fiu povara nimanui, sa nu fac pe altii sa sufere, sa nu deranjez.

De mica ma stiu asa mai pufoasa, si am descoperit recent si cauza continuarii mele de a fi in asa maniera….presupun ca stiti sau ati dedus si voi…: tata!

Nu vreau sa il condam sau judec, dar multe lucruri din cauza lui, din cauza vorbelor lui s-au adunat in sufletul meu…sunt mult prea multe…

Adevarul e ca nimeni nu stie ce este in sufletul meu si desi nu trebuie, as prefera sa ramana asa…sunt unele lucruri pe care le prefer ascunse, unele dureri…..vorbe urate….

De aceea va rog sa aveti grija de copilul vostru, de cum vorbiti cu el…

Imi pare rau ca ma spovedesc voua, dar daca nu spuneam cred ca innebuneam.
Stiu ca nu gandesc bine, ca ar trebui sa fac ceva in privinta asta……stiu…..incerc….nu am vointa…sunt o proasta….

5 gânduri despre &8222;Gandurile unei grasutze&8221;

  1. Calm downd Aletzsa! Nu cred ca merita chiar asa de tare sa te chinui si sa tii in tine toate aceste probleme. Chiar daca este vorba de tatal tau, incearca sa nu pui la suflet si sa treci nepasatoare prin fata vorbelor lui, pentru ca altfel, vorba ta, te distrugi singura, si ce rezolvi? Absolut nimic! Doar ca stai si suferi. Deci, ignora tot si nu te mai gandi la prostii.

  2. heyy…. nu te stresa .. o să fie bine…fii puternică … înţeleg că susţinerea părinţilor e foarte importantă , dar atunci cînd nu e – asta e .. tre să fim tari şi cu capul sus. viaţa merge înainte

    1. stiu ca eu poate vad probleme mai mai decat sunt, ca sunt subiectiva, dar de atatia ani mai pierd din rabdare, rezistenta,voianta..ma lupt aproape zilnic cu o moara de vant….mersi pentru coment si sustinere. multa bafta iti doresc

      1. e şi normal să fii subiectivă .. e vorba de tine şi familia ta .. dar pînă la urmă , încearcă să vezi şi o altă parte a lucrurilor : unele persoane nu îşi pot materializa sentimentele atît de uşor precum o fac altele, şi poate că în spatele acestor fapte se ascunde dragostea paternă şi instinctul protector.

Lasă un răspuns

