despre tot si nimic.. despre noi…in memoriam


Minunata idee a acestui blog a venit ca toate minunatele idei care vin deobicei, si anume cand stai pe “tron” in baie…pentru cei obsedati de muzica, asa ca mine, suplimentar cu castile in urechi atasate de un mp3,mp4,ipod sau tel. dupa caz si posibilitati….

Si asa stateam eu pe tron…..si ma gandesc si nu impingeam cu stil (adica sa ma screm) si imi zburau gandurile spre lumea in care eu ma simt bine…si anume lumea care imi apartine cand conduc si cand din boxe “bubuie” la maxim muzica si bass-ul astfel incat simt ca ma contopesc, ca nu conteaza nimic din lumea asta de cacao,ca singurelelucruri ce conteaza sunt drumul si bass-ul….

De multe ori am simtit ca nu apartin acestei lumi, ca orice as face nu ar conta sau daca as disparea nimeni nu ar sti….da…sunt gandurile acelui “emo” din mine…de fapt sunt gandurile oricarui din noi la un moment dat, ca ne vin mai mult sau mai putin in minte, mai des sau mai rar.

Am inceput acest blog cuminte, dupa cum l-a caracterizat indirect scarbosul,ca sa imi exprim sentimentele sub puterea anonimatului, sa imi dezvalui adevarata mea identitate.

Cei drept ca sunt personane care imi citesc blogul si acum simt ca nu mai pot zice tot, ca astfel mi-as arata adevarata fata, as arata slabiciunile mele si oamenii care ma cunosc ar fi dezamagiti sa afle ca nu sunt acea persoana pe care o stiu.

Recunosc ca foarte, foarte putine persoane cunosc doar o parte de “eu” asa…in adevarata lui forma….

Stiu ca acum par ca un om aiurit, scrantit, cu ceva probleme mintale, dar ganditi-va de cate ori a trebuit sa va ascundeti adevaratele sentimente, adevaratele dezamagiri…cati dintre voi au fost intelesi de cei din jur???cati din apropriatii vostrii si-au dat seama de ceea ce se intampla inauntrul vostru??
Si pana la urma de ce ne pasa atat de mult de ce cred ceilalti, de ce trebuie sa ascundem ceea ce simtim???

Omul este un animal social, traieste intr-o comunitate sau mai bine zis turma,se ia dupa cel mai puternic sau cel putin se da cel mai puternic si restul il cred. Trebuie sa ne ascundem slabiciunile ca ceilalti sa nu le foloseasca in scop personal, sa nu fim considerati slabi, sa nu ni se puna eticheta de om “bolnav psihic”. Lumea asta in care stam este de fapt o jungla in care predomina minciuna si inselaciunea de care ai nevoie pentru a supravietui…..suntem o rasa perfida si care raneste tot ceea ce o inconjoara….

De aici ajung si la intamplarea din aceasta seara…..oare noi suntem capabili sa iubim cu adevarat??stim ce este cu adevarat iubirea??

Sincer si declar deschis eu iubesc , asa cum consider eu adevarat animalele si pe ai mei parinti restul iubesc logic…adica am motive bine intemeiate sa iubesc sau sa plac. Stiu ca suna aiurea dar asta fac eu pentru a ma si proteja sufleteste , dar si pentru ca la mine totul trebuie sa aiba o logica.
Iubirea fata de animale nu mi-o pot explica, o simt si atat. Asa cum si my Blu o simte mai ales acum. Stiu ca o sa ma certi cand citesti acest blog si ca nu o sa mai vorbesti cu mine, dar a trebuit sa o fac, chiar si trecut pe partea cealalta, Tilica, porcusorul tau, mi-a mai dat ceva de gandit. Suntem o rasa rea pe acest pamant….

Doar dragostea pentru animale , cea a adevaratilor iubitori de animale ne mai salveaza, ne face mai “umani”…..

Acest blog este in memoriam lui Tilica, porcusorul celui mai bun prieten, ce m-a facut sa ador porcusorii de guineea si care i-a daruit prietenului meu cel mai de pret dar…o prietenie adevarata..

Lasă un răspuns

