chestii gandite la un pahar de vin


stau si savurez un pahar de vin rosu si „frunzaresc” blogul subsemnatei…ma gandesc cum sa il fac mai interesant,sa placa…sa atraga….
multi au bloguri haioase, altii isi bag si scot de nu se poate (in aceasta categorie intra scarbosul), altii trateaza subiecte foarte haioase…….si stau si ma gandesc: de cand a devenit o competitie si blogosfera asta??de ce trebuie sa ne batem in „cititori”??
adevarul e ca te simti extraordinar cand vezi ca te „citeste” cineva, ca mai primesti commenturi. ca cineva e dispus sa discute subiectul inceput de tine….
spre dezamagirea mea si nu prea, unul dintre cititorii mei fideli nu prea a mai aparut in „peisaj”. nu ma asteptam la cine stie ce, dar era placut sa stiu ca un strain imi citeste gandurile mai mereu. sper ca este bine si sanatos.
multumesc dragutzilor mei prieteni care isi mai rup din timpul lor si se mai gandesc si la mine, de fapt la blogul meu.
si sa revenim ca iar deviez de la,si anume subiect.
si ma tot gandeam eu la modul cum sa atrag, dar am ajuns la concluzia ca e mai bine sa nu il schimb. sa fie asa simplu, modest, atragator prin felul lui de a fi. stiu ca o mai stalcesc la scris, ca nu corectez calumea, ca fac gresli de exprimare si cateodata de gramatica. de mica am avut astfel de „problemutze” si nu vreau sa ma dau mare „intelectuala” asa cum fac altii. va rog sa scuzati „porcusorii” din textele mele.
vreau ca blogul meu sa fie ca mine. nu o sa ma mai ascund dupa deget. nu mai vreau sa ma cenzurez, vreau sa scriu tot ceea ce simt, tot ce ma mahneste.
desteapta concluzie, nu?? 😛
sper ca prin blogulica meu sa ajut, sa influentez cumva pe cineva, intr-un sens bun, sa stiu ca existenta mea nu a fost in zadar.
no si acum va las ca eu deja sunt la al 2lea pahar si in titlu am zis de unu 😛 …..stiu…sunt o sugativa….nu imi fac neamul de ras 😀 .

3 gânduri despre &8222;chestii gandite la un pahar de vin&8221;

  1. pai de ce nu ai scrie ce iti trece prin cap?
    important este sa fii sincera in continuare si sa ai un loc unde sa poti sa te descarci. mult succes in continuare

    1. pentru ca stiu ca cei ce ma cunosc imi citesc blogul…si eu am o anumita „masca” si mi-e frica sa nu fie dezamagiti de ce e sub acea masca….
      multa bafta tie

Lasă un răspuns

