in cautarea unei mici lumi…


A venit vara….au venit caldurile….si no..oamenii beau bere rece pe terase …unii mai putin si altii mai mult…
.
Al meu tata face parte din ultima categorie….si in “minunata” lui situatie in care gandurile se amesteca si vorbe si ganduri ce le tii ascunse de mult in tine ies afara, mi-a zis seara trecuta ca s-a saturat de mine si ca d-abia asteapta sa plec.

“dragute vorbe” din partea unui parinte, nu?? Dor cumplit. Stiu ca nu sunt o persoana atat de agreabila pentru toti, dar nici macar pt tata?? Stiu ca nu m-a vrut, ca am fost o piedica in viata lui. Poate era mai bine sa nu ma nasc….
El poate era bine mersi asa cum si-a dorit, poate mama nu era plecata….nu raneam atata lume…

Ce am facut ca sa fiu un copil nedorit?? Tot timpul am incercat sa fac totul incat sa fie bine, sa trec cu bine de scoala, sa ajung la facultate asa cum si-au dorit…nu am iesit cu baietii, nu am iesit la chefuri, am fost cuminte tot timpul, chit ca am avut si eu unele chestii pe care le-am stricat, dar tot timpul am incercat sa fiu acel copil cuminte…se pare ca nu e bine….nu e bine sa fi un copil cuminte…nu e bine sa taci si sa rabzi …sa nu comentezi…sa nu spui ca nu iti place ceva…

Acum sunt vinovata de toate…ca vine factura la curent prea mare (ca stau prea mult la calc), ca nu stiu nu stiu ce sa fac…ca nu merge masina bine…etc…
“discutia” cu tata aseara m-a facut sa caut si mai indarjit un loc de munca, sa pot cumva sa scap de el….sa reusesc sa ma mut …sa obtin un minim de libertate…sa nu ma toace nimeni la cap…sa fac ceea ce vreau eu in casa mea…sa fiu eu responsabila de mine, sa invat din greselile mele…sa am grija de mine si nu de altii…
Stiu ca este greu si ca presupune multe responsabilitati. Sunt constienta si recunosc ca imi este frica, dar vreau…pentru ca m-am saturat si in plus vreau sa il las pe tata sa vada cum e fara mine.

Vreau sa plec in lume…

Un gând despre &8222;in cautarea unei mici lumi…&8221;

Lasă un răspuns

