mucus captivus


Azi am decis, de fapt azi-dimineatza am decis sa fac un blog gen scarbosu (stiu ca ma citesti, scarbi 😛 ) si asa ca o sa incep si sper ca o sa imi iasa.

Azi-dimi m-am dus cu tata sa isi schimbe iar “roata”, adica ghipsul si in timp ce l-am asteptat vreo ora si ceva, mi-am gasit si eu preocupari, ca tot omu`n asteptare….

Prima chestie pe lista (de fapt ce mi-a “fatat” mintea in momentul respectiv) a fost sa imi reglez un pic statia, apoi sa mai incerc sa vad daca si-a mai revenit mp3-ul din masina, introducand un cd la locul unde se baga de regula acesta, bineinteles. Constat cu uimire ca vrea sa mearga, dar era de vreo 5 min numai “ cd read”…bun…apas pe butonul ala de scuipa cd-ul din mp3 si surpriza…erau 2 cd-uri…bun…am aflat problema….da si baga una bucata cd….il scuipa…baga altul..la fel…dupa vreo 20 de minute de rugaminti, injuraturi si alte chestii din astea m-am dat batuta..

Si acum incepe partea gen scarbosu…

Si mai stau eu ce mai stau…si ma deranjeaza ceva in nas…

Bag frumos degetelul…ca deh…. Nu mai puteam si scormonesc adanc pana prind mucul care vroia sa imi scape…il scot pe fugar si ii arat eu lui facand-ul bilutza…da…sunt persoana care face anumiti muci bilutza.

Si uitandu-ma eu la bilutza respectiva, ma trazneste in varful neuronului, care la momentul respectiv se afla la momentul nepotrivit si la locul nepotrivit de saracul a fost traznit….idea articolului de blog prezent ici de fatza.

Gandul meu zbura instant la muc sau mai bine muci, de cate culori sunt, de ce densitate si cum apar..

De exemplu, cand merg in zone poluate de noxele masinilor, praf si chestii de genul, mucu meu e gri sau chiar negru. E mai deschis la culoare si lipicios cand sunt in zona cu umezeala…ca sa nu mai zic cand imi cuge nasul…

Apropo, ati observat ca majoritatea oamenilor dupa ce se sterg la nas cand sunt muciosi se uita la “minunata productie” nazala??

Si sa revenim…unii oameni fac mucii bilute…altii ii scot si ii arunca , iar altii ii gusta…da stiu, scarbos, dar daca dati pe youtube sau daca va uitati atent in jur.

Si cu aceste ganduri, chinuindu-mi in acest fel neuronul traznit, am ajuns acasa…am deschis calcul si am cautat definitia la muci… iata ce am gasit :

1. Secreție (vâscoasă) produsă de glandele nazale și eliminată prin nări. ♢ Expr. (Fam.) A-i pica mucul (sau mucii) undeva (sau la cineva), se spune despre cineva care merge prea des undeva. A-i pica mucul (sau mucii) după cineva = a fi foarte îndrăgostit de cineva. Nu dai nici mucii pe el, se spune despre o persoană lipsită de orice valoare. – Refăcut din pl. muci (< lat. mucci). DEX `98
2. Substanță gelatinoasă, scurgere din nas.
3. a avea bășini / muci în cap expr. (adol., vulg.) 1. a avea idei ciudate / extravagante. 2. a fi extrem de încrezut.
4. a da cu mucii de faianță expr. (adol.) a se masturba.
5. a-i da bice / muci expr. a lua viteză, a grăbi pasul; a accelera desfășurarea unei acțiuni.
6. a se băga ca rața-n muci expr. (adol. vulg.) v. a se băga ca musca-n curul calului.
7. a se face muci expr. (adol., iron.) a se îmbăta, a fi în stare avansată de ebrietate.
8. a se lipi ca asfaltul de flegmă / ca mucii de chiuvetă expr. (adol., vulg.) a urmări (pe cineva) cu insistență, a nu lăsa în pace (pe cineva).
9. MUC DE ȚIGARĂ aboneu, halbă, locotenent, locotenent-colonel, sergent.

Sincer nu stiam argourile mai sus enumerate. Mai ales aia cu a da cu mucii de faianta…

In timp ce cautam eu chestiile de mai sus dau peste un blog al carui articol este : despre muci si flegme.
Interesanta idea domnitei (din cate am inteles, blogul e a unei tipe) si e destul de logica…

No…si cam atat pe ziua de azi…va urez o zi faina (daca cititi blogul ziua) sau o seara magnifica (daca il cititi seara)

v-am pupat..:P

2 gânduri despre &8222;mucus captivus&8221;

Lasă un răspuns

