neste ganduri


De multisor vreau sa cateva ganduri si despre despartirea asta….

Din pacate iar e un razboi al nervilor,al acuzelor si multor intrebari…

Tipul ma considera ca sunt o persoana rea, pentru ca nu am vrut sa ma mut cu el, ca nu am vrut “ o familie” cu el. Sunt o ipocrita pentru ca am zis ca pentru mine nu conteaza unde sta si cum, ce job are etc…astea sunt in mare acuzele

Si stau si ma gandesc, desi stiu ca nu ar trebui sa bag in seama toate acuzele si sa nu pun botul la toate cuvintele grele si dureroase..stiu….dar totusi stau si ma gandesc daca sunt cu adevarat o persoana rea. Ma gandesc ce naiba am gresit si eu in relatia asta. E lucru stiut ca un singur partener nu e de vina ci si celalalt…

Asta e..poate sunt o persoana rea….dar asta sunt eu…cine vrea sa ma iubeasca, sa ma iubeasca asa cum sunt! Atata cer..nimic mai mult.

Lasă un răspuns

