ganduri de “uichend”


„Uichend-ul” asta am stat acasa, avand in vedere si mica problemutza a lui tata de a merge.
In astea 2 zile am realizat cat de fragil este omul, aceasta fiinta inganfata, care se crede deasupra tuturor dobitoacelor, el fiind cel mai mare, insa, dintre dobitoace.

Nu m-a enervat nimeni, daca va ganditi de unde vin aceste „minunate” vorbe aduse la adresa umanitatii, ci pur si simplu asta gandesc eu despre acesti oameni ” moderni” pe care ii vedem in fiecare zi atat la teveu cat si pe langa noi.

Pe langa aceste ganduri, am avut bineinteles si altele, ca nah.. se mai trezisera vreo 2-3 neuroni si incepusera sa se dezarmoteasca dintr-un somn lungutz.
Am realizat cat s-au departat oamenii unii de ceilalti, rudele intre ele si asa mai departe.

Azi am mai vizitat cateva bloguri de fotografii…Doamne ce imi place aceasta arta….adevarul e ca iti si faci treaba daca ai si o scula performanta (nu va ganditi la prosti; scula= aparat foto, in acest caz).

cam atat am avut de zi pe azi pana la ora actuala…

5 gânduri despre &8222;ganduri de “uichend”&8221;

Lasă un răspuns

