pe mine ( continuarea articolului: genu` meu de baiat)


Am ales titlu pentru ca asa am sfarsit articolul precedent..

Sincer, nu am scris tot ceea ce vroiam sa scriu, aveam atatea idei si imi era frica sa le pierd, dar ele, dragutzele, au venit si azi, deci de aceea am scris ca e o continuare a articolului precedent.

Probabil ati gandit ca sunt foarte pretentioasa, adevaratul este ca asa e…aci intervine faza ” pe mine”

„Mine” este greu de descris, de explicat, avand in vedere ca nu ma cunosc atat de bine.

Desi as putea sa incep prin a ma lauda, eu as zice sa o las la sfarsit, pentru ca postul sa aiba „un gust” dulceag la sfarsit.

Pai cam ce pot sa zic despre mine asa mai rau…hmmm… cred ca cel mai mare mare defect al meu e incapatzanarea….nu e o incapatzanare din aia normala, ci cum sunt eu, mai anormala, pe scurt, magarul e cu mult mai putin incapatzanat decat mine. De exemplu daca cineva zice sa fac ceva pentru mine si mi se pune asa mai câș, e cam nasol, pentru ca eu, desi stiu ca e buna acea treaba, tot de al nabii o fac invers sau nu o fac.

Alt mare defect al meu e ca nu prea am incredere in mine….de obicei cand prind incredere in mine, cum vine cineva sa mi-o spulbere.

Deci, am scapat de cele 2 mari defecte ale mele,atunci sa precedem cu cele mai mici si multe.

Pe langa faptul ca sunt plinutza, de fapt mai mult pentru altii e dezavantaj sau defect, eu il vad ca pe o parte buna, ca asa vad adevarata fatza a oamenilor, mai sunt si pretentioasa la : haine, mancare,incaltaminte, sutiene, culori,parfumuri,creme, etc.

Alt defect, am inceput din ce in ce mai des sa imi ies din minti, probabil ca e si timpul sa plec de acasa, sa imi revin, am uitat sa zic ca am acele stari nasoale gen deprimare sau chiar as putea zice ca depresie.

Da…recunosc ..sunt o fiinta cu multe problemutze la mansarda.

Chestiile bune sunt urmatoarele: am simtul umorului, fac papa bun-bun, devin o alintata si o matza dupa ce trec de partea rece,pun suflet, vorbesc mult (stiu, trebuia la defect) si rad si mai mult, sunt politicoasa, cu cei 7 ani de-acasa, frumusica, cu o voce irezistibila, nebunatica, amuzanta, haioasa, vitezomana….

Mai, mai ca seamana a anuntz matrimonial,nu?? Poate ca e… tare sunt curioasa daca voi gasi „masochisti” carora sa le placa intr-o masura de mine si sa se incumete sa isi bata capul cu mine…

Oricum oamenii frumosi aproape intotdeauna se combina cu cei la fel….dar cine stie..poate am sanse…chit ca e 1 la 100000000000000 😀

optimista, nu?? apropo…asta nu e defect 😀

Un gând despre &8222;pe mine ( continuarea articolului: genu` meu de baiat)&8221;

Lasă un răspuns

