leapsa la ideea mandrei mele, deci 99 de chestii despre je:


Cu riscul de a ma repeta de la blogul precedent, voi incepe:

1. sunt tomnatica (adica mama m-o „ouat” toamna)
2.sunt castanie
3. am ochi albastrii
4. am voce de copil razgaiat
5. nu sunt normala ( toata lumea imi zice: „nu esti normala”)
6. imi place sa fac lumea sa rada
7. ador sa beau lapte (nefiert)
8. nu am fost niciodata la mare
9. dar iubesc muntele
10. ador fotografia
11. vreau sa ma mut singura
12. ador muzica si mai ales daca se aude bine bass-ul ( imi place senzatia de evadare cand auzi muzica la volum maxim)
13. iubesc ideea de libertate
14. numarul 13 e numarul meu norocos
15. imi plac pisicile negre
16. imi doresc un bullterrier alb si un pisoi negru cu ochi albastrii
17. culoarea preferata : ALBASTRU. urasc rosul (am si alergie la el)
18. iubesc masinile, ador BMW-urile
19. mi-a placut la facultate
20. mi-e dor de sus-numita si mai ales de grupul meu vesel
21. aproape jumate de copilarie mi-am trait-o singura
22. si nu regret
23. iubesc animalele
24. i-as ucide pe cei care maltrateaza animalele
25. imi place sa imi las loc de „buna ziua”
26. sunt politicoasa
27. sunt sufletista
28. si o mare naiva
29. vreau sa vad lumea
30. vreau sa merg la piramide
31. imi place istoria
32. vreau sa gust din bunatatile traditionale ale fiecarei tari
33. vreau sa ma razvratesc
34. vreau sa nu mai port o masca
35. vreau sa rad
36. vreau sa am masina mea
37. si nimeni sa nu ma certe pentru tot
38. vreau sa fiu iubita pentru ceea ce sunt
39. vreau sa vad cum ar fi fost viata fara mine
40. imi plac ochii si buzele mele
41. mi-ar place ca prima mea casa in care sa fiu doar eu sa fie un apartament, desi m-as multumi si cu o garsoniera
42. imi place cand reusesc sa fac ceva
43. stiu sa joc macao
44. si trombon
45. nu mai imi place zapada
46. imi place vantul de inceput de toamna
47. si frunzele aurii cand cad, precum si fosnetul lor
48. imi plac reptilele
46. am un respect profund pentru paianjenii mici
47.ador sa conduc
48. sunt vitezomanul ghica (cand sunt singura in masina)
49. imi place sa pescuiesc
50. dar nu sa bag rama in carlig
51. nu stiu si nici nu imi place sa curatz sus-numitul
52. sunt o mica pasionata de pc.
53. ma viziteaza cam des tantii aia numita „LENEA”
54. ADOR SA DORM (motto-ul meu : „somnul este hrana sufletului, de ce sa nu imi hranesc sufletul??” )
55. imi place blogul meu
56. cel mai bun prieten al meu e un baiat
57. nu inteleg femeile
58. primul meu calculator l-am luat acum 4 ani
59.mi-e dor de anumite momente din copilarie
60. am o manie pentru pixuri
61. si pentru pernute (detin doar 5, doar ca sa nu ii sperii pe ai mei)
62. despic intotdeauna firu`n patru si patrimile la randul lor
63. cand vreau sa fac ceva spontan fara sa ma mai gandesc, gresesc intotdeauna
64. imi plac legile lui Murphy
65. nu imi place persoana din oglinda
66. ma gandesc cu groaza la nunta lui vara-mea
67. vreau sa fur mireasa
68. stiu sa „perii” oamenii
69. nu e pozitia mea preferata
70. de expresii istorice as vrea sa zic in viata mea
71. eu o sa ma „insor”
72. vreau sa ajung la radio
73. vreau sa o trimit pe mama in vacanta pe care si-o doreste
74. cand am fost mica am fost foarte religioasa
75. dupa aceea am vazut realitatea
76. ma uit la „serviti, va rog”
77. vreau sistem alpine pe masina
78. vreau sa plec
79. am plamani bine formati
80. cateodata sunt prea copil
81. vreau sa beau o bere rece intr-o dupa-amiaza calda
82. vreau sa slabesc 30 de kile
83. dar vointa se duce repede
84. nu imi place mararul
85. ador mancarurile picante
86. as maca pepene galben cu inghetata cu aroma de rom
87. anul in care m-am nascut
88. sunt o impiedicata
89. am rezerve de leucoplast
90. nu ma pricep la integrame
91. imi place sa stau noptile de vara afara (preferabil cu o persoana care sa ma tina in brate)
92. ador perele din gradina lui bunica
93. ma uit la anime-uri
94. si la SF-uri
95. pap iaurt cu capsuni
96. d-abia astept sa o vad pe mama
97. si sa ma angajez
98. precum si sa vad reactia lui tata cand va ramane singur
99 de lucruri am zis despre mine

6 gânduri despre &8222;leapsa la ideea mandrei mele, deci 99 de chestii despre je:&8221;

  1. Excellent blog! I genuinely love how it’ s easy on my eyes and also the details are well written. I am wondering how I could be notified whenever a new post has been made. I have subscribed to your rss feed which should do the trick! Have a nice day!

  2. OOOOOhhhhhhhhhhhhhhhh MMMMMMMMMyyyyyyyyyyyyyy GGGGGGGoooooDDDDD!!!!!!!!!!!!! Vreau si eu la piramide!!!!!! Pupici Ale. vezi am intrat si eu si am citit unele chestii scrise de tine si am lasat si coment. acest lucru se va intampla mai des de acum incolo promit si voi incerca sa ma tin de cuvant. fetelor imi pare rau ca parasesc brasovul si imiplicit pe voi, dar asta e viata,, sssssssssssssoooooooooooorrrrrrrrrrrrryyyyyyy,, sper sa imi faceti vreodata o surpriza si mie si veniti pe la mine… pls pls pls. pupici. nu stiu daca e ok ca am scirs asa ceva pe blogul tau e prima oara cand scriu pe vre-un blog ceva si sper ca ceilalti care chiar vor sa cscrie ceva despre subiectul in cauza sa nu ma faca toanta, care bineninteles ca nu-s. pupici din nou.

Lasă un răspuns

