Un nou inceput


Am ales acest titlu pentru ca vreau sa imi fac un nou inceput, un nou inceput al vietii mele, un nou inceput al persoanei mele.
Nu voi renuntza la ceea ce sunt, doar voi incerca sa mai schimb ceva, ceea ce este necesar pentru a deveni mai buna decat eram.
Am decis sa nu ma mai las prada sentimentelor, sa redevin rece, astfel putand sa imi recapat increderea in mine sau macar o parte…
cam atat am avut de zis pana in acest moment….

Un gând despre &8222;Un nou inceput&8221;

Lasă un răspuns

