si iar e Luni


Cu „teroare” in glas zic ca e Luni…

Cand a trecut timpul, nu stiu…

Momentan ma bucur ca nu am de munci…..momentan… pe la sfarsitul zilei, iar o sa iau razna ca nu am de munci… dar deh.. vine si vremea mea si in plus… sa vad si partea buna.. voi putea sta acasa cat timp mama va fi acasa, ca sa ma poata stresa cat vrea ea sa imi mai ajunga pentru un an, dar si eu pe ea…

Asa ca azi voi incepe minunata zi.. de fapt am inceput-o… cu o melodie bine venita

Un gând despre &8222;si iar e Luni&8221;

Lasă un răspuns

