ganduri si gandiri


Apai.. noh… nu stiam ce sa mai scriu azi…

E marti… e nasol… vreau sa imi pun a2a cana de „cafeu”…dar mi-e lene…

Vreau sa fac patu… e porcu in el si face nani….si mi-e mila sa il trezesc…

Nu stiu ce sa fac de papa… si tata tre` sa apara…

Vreau sa plec departe…nu am bani….

Vreau sa dorm… dar nu am chef (in halul asta am ajuns:(( )…

Hmmm… ma duc sa pun a 2a cafea….

(dupa 10 min)… Am revenit….am facut curat la nebunelul ala mic care doarme ca sconcsu in plapuma, dupa ce bineinteles a tras „neste” ture de pat in mers saltaretz…

Hmmm.. sorb incet din cafea…

La teveu iar e reclama aia care nu imi place de la Dennim… auzi la ei :”un barbat nu trebuie sa ceara… niciodata”… cea mai mare tampenie.. pai logic… un barbat trebuie sa roage frumos.. pai ce pana mea?? suntem in evul mediu??pana si aia parca erau mai politicosi…

Auzi la ei…”un barbat”.. bai.. ma lesi?? ce naiba, de fapt cum mai arata un barbat in ziua de azi???

Sincer eu vad doar niste baietzei care se cred barbati… si dupa aia pun botul intrebandu-se de ce i-a lasat „gajica” pentru unu mai in varsta .. pai oare de ce???

Si apoi ei spun ca barbatul, vezi Doamne are mai multe decat femeia…. mai multe ce??neuroni…nu……doar ink un muschiuletz mic,atrofiat si dezamagit cu care gandeste vreo 85% din timp…

Vreau sa vad si eu un baietash de asta care stie cum sa se comporte, cum sa vorbesca si mai ales sa asculte… sa stie sa faca papa bun si sa stranga dupa el… sa vina de la munca sau de unde o veni el si sa iti aduca macar o bomboana…si sa te intrebe cu ce te poate ajuta….sa nu dea bir cu fugitzii cand tre` sa faca curat. Sa stie sa iti demonstreze, daca nu in fiecare zi, macar de 2 ori pe luna ca tine mult la tine….sa nu urle.. sa nu zbiere.. sa nu zica „locul femeii e la cratitza”…sa te calmeze
plus altele, dar asta asa in mare parte..

Pana acum am doar doi baietzi, de fapt barbati, in minte care se potrivesc descrierei cat de cat asa in proportie de 90%…Mentosanul…un bun prieten din Arad si cel mai bun prieten al meu…

Astept.. poate mai apar si altii..

Am dat volul la maxim la chestia asta de 2.1 al meu…

M-am apucat mai serios de ideea mea de a desena un bmw pe perete….acum sunt cu cateva schitze pe hartie…. calculez…

Ce fain ar trebui sa iasa…sper sa iasa…

Un gând despre &8222;ganduri si gandiri&8221;

Lasă un răspuns

