povestiri……


Zilele trecute vroiam sa va zic patzaniile mele, ca deh….. fusese o zi nasoala, in acel moment….
Dar somnul m-a „convins” sa mai astept un pic.

Si sa incep „povestirile” …….

Miercuri am fost cu mama la dentist… noh bun…….plec eu dupa ce mama a fost la unul dintre dentisti, ma bag sa ma duc la celalalt, sa facem programari, mentionez ca asta primul nea mecanicul de dinti e in Racadau… Si nea celalat e pe langa str Zizinului… mai precis nu pot sa zic…… si eu vroiam sa o scurtez si stiam k tata a luat-o pe un drum secundar si ajunsese in Steagul…si noh… dai si cauta .. si o iau eu gresit, si atenta la ce spunea mama… si stresata ca am gresit drumul… hopa-tzup…dau peste o bordura, care nesimtita nu s-a dat la o parte cand a vazut pe „blonda” venind……
Si …..”ta-ta-tammm….. ta-tam….”… trage masina frumos pe dreapta, trage frana de mana si apuca-te sa schimbi roata………. janta stramba… stramba si eu pe langa ea, dar am reusit minunea….ma duc la o benzinarie sa umflu rezerva ca era moale si mai incolo pe stradutzele Racadaului dau peste o vulcanizare si tipul de acolo ne-a ajutat enorm, desi saracul nu prea avea jentzi pt mandra mea….a gasit cu chiu cu vai o janta…. dai si schimba roata… rasflu usurata ca cauciucu nu e in stare nasoala, doar olecutza ciupit….. ma gandesc ca in felul asta scap macar de un sfert din „slujba” lui tata in care sunt pomeniti toti sfintii, neamurile si alte cuvinte pline de insemnatate „spirituala” si nu numai….iau masina sa plec si eu k omul fericit ca am rezolvat un „drac” si pe drum aud zgomote ciudate pe partea rotii cu pricina…..opresc mandra… ma dau jos.. o verific sa nu agate pe undeva, ca avea zgomot de asa ceva… roata era ok….

Ma duc inapoi la tipul care m-a ajutat de la vulcanizare si ii zic baiul meu… schimba saracul, iara roata…intre timp………………………suna tata……..bag o minciunica mica si decid cu mama sa mergem sa ne intalnim cu el si cumva-cumva sa ii zicem „vestea”…

Mergem, ne intalnim, facem un shoping si dupa aia „trantim” vestea cu stil, de fapt mama i-a zis, ca eu nu aveam curaj….
… mi-a tratntit niste priviri… m-am facut ca nu le vad……
Joi si Vineri s-a rezolvat problema „ROATA” si s-a schimbat rulmentul, el fiind elementul ce facea urat…..
Bun……
Beleaua ramasa era ca eu nu am avut timp sa imi iau hainutze pt minunata nunta a lui var-mea de sambata……

Tata a primit telefon de la munca si trebuia sa mearga Sambata de dimi sa faca aprovizionarea, hop si eu sa imi iau haine, deci de dimi, pe la 8 fara, eu cu tata am plecat in BV sa luam marfa si apoi sa imi iau hainutze…. in 2 ore jumate, rezolvam ambele probleme.

Venim acasa, papam, ne imbracam, ne aranjam….ma machiez, imi pun unghiute false si hai la var-mea…….
Pe drum………………………frana incepe sa nu tina…….. tata era la volan……..oprim la Timisul de Jos…. baltutza pe langa masinutza….. ” ia ghici ce-i?”….
Lichidul de frana iesea ca nesimtzitul de pe conducta…..

Si mergem noi incet pana la Media galaxy si oprim acolo….. sunam „un ” prieteni , primim sfaturi si promisiuni k in juma de ora apare salvarea….

Plec cu mama la var-mea cu taxiul si ajung la var-mea.. o vad ca e „mumoasa” rau … si plecam la Biserica….

Tata reuseste sa faca masina si totul e ok…..

Mergem la local si var-mea mai mare si cu mama incep sa discute denumirea localului cu cea a salii….”sacru si profan”…dupa cum veti vedea in pozna urmatoare

Si lumea a dansat… a papat… iar a dansat.. fi-ra-ar muzica lor….si volumul prea tare……si tot asa…..

Problema mea a fost cu unghiutele astea, pt ca eu nu am avut in viata mea asa ceva si m-a mancat curiozitatea sa imi pun….

Si neavand ce face am inceput sa gandesc dezavantajele si avantajele unghiilor lungi:

– poti sa ajungi sau sa deschizi chestii greu de deschis cu unghiile normale,
– poti sa aduni mai multi „mucus captivus”
– te potzi zgaraia cand mergi la baie…
– nu poti tasta klumea la tel…
– te scarpini mai bine…
– iti intra chestii pe sub unghii si sunt mai greu de scos…..
si cam atat

Apoi m-am gandit am cum ar fi „nunta” mea……pai simplu….. un gratar mare la care sunt invitati neamurile apropriate si prietenii cei mai buni, tinuta casual obligatorie si multa voie buna….. e mai bine asa…

Ca sa nu mai zic ca am prins si o ploaie torentiala in drum spre casa….

Iar ziua de azi….. pai ziua de azi a avut o „revelatie” pt mine……….
Cica tre` sa port ochelari k am o chestie cu vederea care se pare ca e mostenire genetica…..deci… multumesc mami si tati………..

3 gânduri despre &8222;povestiri……&8221;

Lasă un răspuns

