Azi mi-am dus mandra la service si a mers superb pana acolo….

am venit acasa…. m-am apucat sa imi fac ordine prin camera, ca de cand a venit mama e numai dezastru…..si m-am apucat sa citesc o carte ce mi-am luat-o ieri : DIAVOLUL DIN MILANO de Martin Suter

e destul de interesanta…. va fac o recenzie cand o termin…

Mi-e dor de vremea frumoasa cand nu era nici prea cald si nici prea rece… pana mea… vine iarna…. toamna la noi parca nu mai exista…. tocmai anotimpul meu preferat…

imediat iar „imbatranesc” cu inca un an…….si nu am facut nimic….

Lasă un răspuns

