lumea privita prin ochi imbunatatziti…..


Si uite asa …azi… mi-am schimbat un pic perspectiva asupra lumii…..

Acum stiu ce simte un mic drogat…am vazut cat de fain e cand te simti mai inalt si cat de nasol e sa te simti mic……..

Scriu, supravegheata de „inaintasii” mei in care se poate vedea reflexia tastaturii, ecranului si dozei de Beck`s al carui lichid pretios il consum cu placere cu ajutorul unui pai… si nu… nu ma imbat…..

„MUcus captivus liquefiatus” incearca sa evadeze…da…..sunt mucea… iara…..mama ei de schimbare de vreme……

Azi am fost si mi-am facut „upgrade-ul” la ochisorii mei mumosi….macar eu sa ii ridic in slavi…..

Beleaua e ca tanti aia de la cabinet a zis ca trebuie sa ii port toata viata……deci cat „curaj” pe mine….

Stiu… ca iar fac din tzantar amarsar, dar pt mine e o mica tragedie….eee…..asta e.. pana imi trece…..

Acum sa vedem ce imi mai rezerva viata…

voi ce ati mai facut????

3 gânduri despre &8222;lumea privita prin ochi imbunatatziti…..&8221;

Lasă un răspuns

