1 AN SI 6 ZILE!!!!!


Si am facut 1 anisor de cand sunt pe net cu blogul, deci rezulta ca blogusorul meu are un anisor…..bebe meu are un anisor….

Acest blog a fost facut la indemnul celui mai bun prieten, caruia tin sa-i multumesc, MULTUMESC, BLU!

La inceput am scris ca sa mai uit de prima mea despartire…..apoi sa scriu despre mine….ca un fel de jurnal…apoi despre cea de a 2a relatie si in final sfarsitul ei….

Am inceput o miscare impotriva tuturor molestatorilor de pe net, de fapt o miscare de schimbare a gandirii oamenilor….

Intr-un an am strans 4900 de vizte si cativa de cititori fideli….

La inceput au fost prietenii: BLU, BOBO, EMA, ANCA, BUBU….apoi noi prieteni : HDriver, Paulina, Anonimul si altii…

De la 1 cititor pe zi sau pe saptamana am ajuns la o medie de 40…ieeeiiii!!!!!!!!!!

Va multumesc k ma cititi chiar daca e din greseala sau nu.

3 gânduri despre &8222;1 AN SI 6 ZILE!!!!!&8221;

Lasă un răspuns

