ganduri si………………. intamplari


Noh…… si acum sa va mai povesteste yo despre viata lui je….. (adica eu despre mine si persoana mea)

Acum sorb incet dintr-o cana cu ceai de musetzel indulcit cu miere….si ma uit cu coada ochiului la Gogutza meu cum se joaca de nebun pe jos….cum da ture mai ceva ca sageata albastra (preferabil varianta aia frantzuzeasca de mere repede, repede) si sa mai il cert cand atenteaza sa intre in adidasii mei, ca dupa aia iar se sperie prostu ca nu mai poate iesi 😛

Usor parca am inceput sa ma reobisnuiesc cu trezitul de dimineatza, dar reobisnuit in proportie de 0.9% (mare proportia, nu??)

Azi a fost o zi „belea’……
Azi a fost ziua in care trebuia sa ma duc la recapitularea cursului aluia de care v-am zis eu la un moment dat ca m-am bagat cand eram in somaj….si noh… pe 1 noiembrie am examenul final…

Dar azi a trebuit sa fiu si la astia la training ca sa dau test…ca deh… ne dau teste……si sa trag si o fuga in partea cealalata ca sa vad ce naiba mai vor….
pe scurt.. azi am fost un pic pe fuga, in ora de varf…..

e bun ca am rezolvat-o cat de cat.

Acum imi e cam somnic,dar trebe sa ma apuc de invatzat.. ma descurc eu…. sunt fata mare…

Inca mai astept invitatia la o cafea :)) 😀

Un gând despre &8222;ganduri si………………. intamplari&8221;

Lasă un răspuns

