intamplari… banuite….


Si iata ca am avut parte si de intamplari interesante si la munci, asa cum era de asteptat… ca deh… la mine…. numai dinastea se pot intampla….

Ziua la care ma refer se numeste Luni….. apai.. noh.. eu, Luni am avut „minunatul” examen la celalalt curs….

Bun…. si ma duc eu de dimi la training, ca toti colegutzii mei, la 7 eram pe baricade…..vina tipa care ne face trainingul si ne da vestea bomba…. ne-au mutat orele de training de la ora 15 pana la 23…. „ieeepyyyy”…

La 9 si ceva m-am dus, pregatita de fapte mari la examen, dupa ce am stat la o cafea cu colegii de munci… examenul l-am terminat mai repede, adica la 10 a inceput, iar la 11 juma era gata…..am mai stat la o barfa cu colegii de curs.. si apoi.. ce sa faca Alexandra mea…..hai pe Republicii….am gasit un magazin cu 1 leu.. adica un fel de 38, dar era vorba de un leu mic si amarat… m-am chiorat p-acolo si am dat cu ochii de o chestie ce mie mi s-a parut interesanta.. adica un pahar cu pai incorporat si cum copilul din mine zicea ” vreau si eu” am luat unu, asa de proba…

Apoi am ajuns pe la KFC si am papat ceva, adica niste hotwings, care au fost picante. dar vorba lui Blu, „merg si mai picante”, iar acolo am inceput sa fac diferentierea intre KFC si „Mec”……
– atmosfera de la „mec” parca e o idee mai vesela, astia de la kfc sunt tristi…. probabil din cauza raportului ore lucrate-salariu-sef plecat de acasa cu sorcova…
– salatele sunt mult mai ok la „mec”
si km atat…

Apoi de la ora 15 pana la 11 am fost la munci… .. am ajuns aksa franta.

Aseara am venit aksa.. si… si am aflat ca am un criminal in casa….. Patrocle mi-o omorat Nebuna… adica papagalitza…:((

Si acum sunt in doliu……

2 gânduri despre &8222;intamplari… banuite….&8221;

Lasă un răspuns

