cuvinte de Duminica seara


Dupa un dush fierbinte si o bine meritata cremuire am decis sa mai scriu cateva randuri pe minunatul meu blog, ca nu se stie cat o sa mai apuc sa scriu, oricum nu o sa il abandonez…nu am voie,nu??

Am observat ca a inceput lumea sa caute informatii despre muci, deci inca astept donatiile voastre pentru a putea continua proiectul de clasificare a secretiilor nazale.

Hmmm…. ce sa mai zic… acum ma chiorasc cu coada ochiului la schimb de „ma-te” si beau cu pofta un pic de ciocolata calda …..

Ma gandesc cam cum o sa fie de acum viata mea sau mai bine zis noua mea viata pe „campurile muncii”, sa devin un contribuabil la „buzunarele” natiunii fara fund, fund care a fost taiat de catre „distinsii” nostrii conducatori, cu scopul precis de a ajunge buzunarele lor pline….

Azi l-au ingropat pe Adrian Paunescu…. hmmm.. nu stiu ce sa zic de el… am 2 volume de poezie de ale lui… m-au inspirat 2 poezii de a ale lui si astfel facandu-le pe ale mele…. a fost o revelatie si un idol pe vremea lui. Acum ma astept la aparitia de discutii legate de averea lui si de impartirea mostenirii la Acces in reluare…

Un cititor imi zicea ca vrea poze nud…. o sa ii ofer placerea de a vedea o poza nud…. nud in viziunea mea…hihiii:P

va multumesc pt vizionare ….. mai vorbim:P

2 gânduri despre &8222;cuvinte de Duminica seara&8221;

  1. Superba si extrem de ,,nuda” daca pot sa zic asa. Si da, este la inaltimea asteptarilor mele…..e ,,iexact” poza care mi-o doream :devil: :p Pupici si un inceput de saptamana linistit.

Lasă un răspuns

