“Buna ziua, ma numesc……. cu ce informatii va pot ajuta?”


Aceasta este replica cu care sunteti intampinati la orice departament de relatii cu clientii, fie el vodafone, cosmote, orange, rds, romtelecom, etc…. aceasta replica trebuie sa o repet si eu la fiecare apel primit… da… am inceput cu adevarat acea munca…..

Imi cer scuze ca nu am mai scris, dar pur si simplu nu am a mai avut puterea necesara pt a face acest lucru….

Marti am fost la casca dubla…. ce inseamna asta?? Permiteti-mi sa va „explicitez”, asta presupune sa stai langa unu mai vechi cu o casca langa a lui ca sa auzi convorbirea si sa vezi ce panutza lui face la calculator, cum se codeaza apelurile ( adica pe scurt ce a vrut clientul, de ex, daca a vrut informatii despre factura se face un fel de cod) in fine, chestia asta e ca trebuie sa faci chestia asta in timpul apelului in 2 aplicatii si sa sa ii faci si clientului ceea ce iti cere) ca sa nu mai zic ca ai si un timp limita pt fiecare apel….

De Miercuri sunt solo la calculici si preiau apeluri…. am avut niste emotii si pur si simplu ma cam pierdeam…..

Ieri a fost mai ok si m-am descurcat mai bine…..
Azi si maine sunt libera…..hiiihiii:P

5 gânduri despre &8222;“Buna ziua, ma numesc……. cu ce informatii va pot ajuta?”&8221;

  1. Felicitari ubita pentru job! :*
    Faci onoarea sa imi zici la ce numar sa te sun sa te stresez? 😀
    Glumesc, nu as face asta 🙂
    Sper sa ne tii la curent cu ce mai e nou prin viata ta, ca se pare ca doar asa mai aflam chestii noi una despre alta 😛
    Take care si sa fi cuminte. Pupici

    1. Nu vreau sa fac reclama, draga Ema… glumesc ….
      Mersi pt felicitari si din pacate iti voi da dreptate… asa mai aflam una despre alta, dar o sa ne revenim…
      Apropo…stiai k Anca a reusit sa ajunga in sfarsit in Calarasi si s-a apucat de munca???
      Mersi ca imi acorzi timp si mai citesti umilul meu blog.. bafta.. te pupic

      1. Dap, am aflat de Anca, ce-i drept abia azi dimineata, pentru ca ne tot sunam de cateva zile dar nu reusim sa dam una de alta. Azi intr-un final am fost pe faza si am raspuns la timp la telefon. Ma bucur pentru voi, iar in ceea ce priveste coincidenta ca v-ati angajat amandoua cam in acelasi timp… nu ti se pare cam stranie..? Hm.. o fi vreun semn de ceva? Gata, te las acum. Pupaceli si o zi faina!

Lasă un răspuns

