Primele mele zile libere


Din pacate, ziele mele libere s-au dus…. pe la ora 14 tre` sa imi iau zborul inspre munci unde voi sta pana seara tarziu… adica undeva in jurul orei 12 jumate -1 ajung si eu p-acasa….

Ce am facut zilele astea?? simplu…. am facut ordine in haos si m-am uitat la filme…..

Ce am vazut?? pai….” Inception ” este un film care te pune pe ganduri…m-a fascinat asa un pic…..altul a fost ” The fountain ” un film psihologic….am mai vazut si ” Piranha” un fel de comedie horror….” Eat. Pray. Love” inca un film acceptabil….iar ” Scott Pilgrim vs the world” nu m-a incantat deloc… un fel de … filmuletz pt copii, din punctul meu de vedere….

Cam atat…. vreau sa va multumesc ca ma cititi….. am vazut „imbulzeala” care a aparut dupa ce am scris alaltaieri si ieri….

Acum o sa ma duc sa stau intinsa un pic…. va pupicesc

3 gânduri despre &8222;Primele mele zile libere&8221;

  1. Neata. Filme misto nu gluma: ‘Inception’, necesita o revedere 🙂 M-am pierdut undeva pe la a 3-a chestie. ‘The fountain’, prea mult, trebuie sa zic pas. ‘Eat.pray.love’ se afla pe lista mea de filme ce trebuiesc vazute, iar ‘Scott Pillgrim VS the World’ ;)) nice, verry nice 😀
    Deci da, intradevar gusturile nu se discuta.
    PS: Sporuri in ale muncii :*

Lasă un răspuns

