Programul de saptamana asta


Ieri mi-am aflat programul de munci….. cum sta situatia??? fain…. la ora 14 tre` sa fiu la munci…..
Deci si prin urmare, o sa pot sa scriu mai des…

Pana aseara nu am crezut ca un om poate sa vorbesca minute in sir si sa nu faca o pauza sa traga aer in piept……cum spuneam.. aseara m-a uimit o tanti de vreo 60 si ceva de ani in aceasta privinta… din juma de ora cu ea… eu daca am reusit sa vorbesc 3 minute adunate……..

Nu pot sa zic ca a inceput sa imi placa sau nu… momentan gasesc totul k fiind interesant si ca invatz ceva nou si cu ocazia asta imi dezvolt ” limbarnitza” sau cum se mai zice, ” papagalul”…

sa vedem ce o mai fi….

Un gând despre &8222;Programul de saptamana asta&8221;

Lasă un răspuns

