neste …si anume chestii


Si am inceput eu saptamana de lucrator fulltime…adica un om in clasa muncitoare, cum zicea Bobo….
E… prostii nu am voie sa fac….sa fac la munca, bineinteles….

E…. si aseara, am plecat eu vesela ca s-a mai dus o zi de munci si ca totul a fost bine si ca am inceput sa ma obisnuiesc…..si dau eu drumul la radio-ul din masina (dupa cum stiti , partea cu MP3-ul s-a stricat) si dau de Radio Zu, pe care il ascult cand intru in BV pana la munci la mine…. era nu stiu ce emisiune si vorbeau aia p-acolo.. eu vroiam muzica… ii dau search si dau de Magic fm…. buunnnnn, am zis eu…ascult o melodie de la Abba… am inceput sa ma relaxez….” e bine” am zis eu…. ies din Bv tocmai cand a inceput o melodie draga mie : Bonnie Tyler: total eclipse of the hart…..

Si ma ia inspiratia si spiritul artistic din mine….( Slava Domnului ca eram singura in masina si muzica era destul de tare)….. si cand eram la apogeul artistic al meu… atunci cand „feeling-ul” era la maxim…. cand totul era perfect…… …….. ……………… ………………. ………… a inceput postul sa se interfereze cu Super fm………

Mda… erau 5 sec Bonnie Tyler… 7 sec. nea gutza sau care o fi fost………….se dusese semnalul…. eram in Timisul de jos si nu mai aveam ce face……

Dai si cauta alt „prost”….adica post… pe profm nu stiu ce emisiune de footbal… kiss-ul nu functiona… pe cultural unu citea poezii…pe fm-ul asta de dinainte de manele era o manea cu versuri in engleza (da.. stiu.. greu de crezut si oribil de imaginat)…. si intr-un final… pe Radio Actualitati am auzit muzica…. Sting – desert rose si apoi inca una pe care am uitat-o…partea buna e ca am reusit sa ajung acasa in timp util sa nu mai inceapa iara aia cu vorbele….

Aseara am decis!!!!!!! o sa strang banutzi sa imi iau un mp3 de Doamne-ajuta!oricum… primesc donatii, daca vreti sa ajutati un copil sarac! 😀

2 gânduri despre &8222;neste …si anume chestii&8221;

Lasă un răspuns

