iara … „neste” ganduletze


Zilele astea imi trec prin minte multe idei, multe ganduri si amintiri…. as putea spune ca traiesc din amintiri….

Mi-am adus aminte de zilele cand eram doar un sconcs mic… cand caderea unui coltzisor (dinte) era o tragedie pt mine….cand temele erau o pedeapsa….cand trebuia sa merg la scoala si mie mi se parea o chestie nedreapta…. iar trezitul de dimineatza si purtatul de uniforma un chin….

Doamne…. ce dulce era viata atunci…. nu aveam griji… nu ma gandeam la ce voi face maine… nu imi pasa de nimic…..

Mai tineti minte de jocurile copilariei??
Sotronul……..

…sau elaticul….

Ca sa nu mai zic de jocurile pe televizor… eu am avut si inca am Sega mega drive 2..

Si vroiam pachetul complet….

La calculator nici nu ma gandeam….

Frumos era cand dormeam cu animalutzele mele pe unde apucam…..

Toti suntem frumosi cand suntem mici.. toti faceam boacane si eram iertati rapid…..

Problema e ca noi crestem…..

Lasă un răspuns

