iara….


Si iara o sa imi tarasc corpul la munci azi……

Aseara vroiam sa mai tastez ceva….. dar lenea ma impiedica…..

Pe la 6 seara, cand ma uitam la „legends of the guardians” m-a cuprins un sentiment straniu ca ar fi Craciunul….. zapada afara, desene animate…eu in plapuma cu un somn cat casa….
Asa a fost deobicei Craciunul meu……nu am facut nimic extraordinar….nu m-am dus in cluburi sau alte chestii….
Da! sunt o fata cuminte….

M-am gandit la Craciunul meu de anul asta…. cel mai probabil voi fi la munca…..

Partea buna e ca nu am pt cine sa ma agit sa cumpar cadou, decat pt tata.

Ca nu trebuie sa ma gandesc cu parere de rau ca nu pot sa fiu langa acea persoana si alte chestii sentimentale de astea…

Deci .. Craciunul asta o sa fie la fel… doar ca am un job.. si atat…si mai am si un porc si un caine 😛 ..lor ,clar trebuie sa le iau ceva…

noh…. tre` sa ma duc sa molfai ceva, apoi la munci…. mai vorbim… cel putin eu o sa mai tastez ceva

5 gânduri despre &8222;iara….&8221;

Lasă un răspuns

