atentie!o retzeta noua….


eee… si azi m-a apucat pe mine damblaua sa fac langose….. mda…. e clar, nu??? numai langose nu au ajuns……de ce??
iata modalitatea de pregatire…..apropo.. eu va arat varianta aia gresita… va zic si unde e greseala…..

pt inceput se face aluatu….

si pt ca si deoarce eu am avut mai putina faina, am cam pus cu un ou in plus…..am mai pus sare dar mai multa si zahar… apoi am amestecat fara a adauga apa

si am amestecat de mi s-a facut faramite.. eee.,… in mintea mea de copil nebun, am zis sa pun un pic de bicarbonat,, ca sa fie aluatul pufos…. si am mai pus apica calda… ca sa creasca

dupa ce am ametzit bine aluatul…am mai pus si ulei….

eee…ce va recomand este sa nu puneti mult bicarbonat si atat de mult ulei….
apoi lasat un picutz la cald ca sa creasca aluatul…

eee.. in mintea mea, langosele vroiam sa le umplu cu …


ceapa rosie taiata fin si carnitza din aia din conserva…

gustul??/ pai gustul e de mini brezel…hihi

Lasă un răspuns

