8 MARTIE


LA MULTI BANI, FEMEI!
anul trecut am povestit de mama, anul asta nu face exceptie…
mi-am adus aminte de o felicitare facuta ei cu ocazia acestei zile si am scormonit prin amintiri.. si iata ce am gasit:

si cum ati putut vedea, e acolo o poezioara, nu va chinuiti sa o cititi ca o sa o transcriu… si da… am fost si sunt un copil talentat in asezarea cuvintelor pe hartie ( a se vedea blogul)….

” Pentru Maria mea
Esti un fluture venit din amintire,
Din tara de vise,
Din tara de poveste
Si de basm.

Veghezi si vei veghea
Mereu asupra mea.
Marie,nu uita
ca sunt datoria ta
( sunt scorpie de mica … ce lipitoare sunt 😀 )

O sa invat, Marie,
Sa aduc binele in lume,
Cunoasterea si iubirea
Va salva omenirea.

O sa urmez calea adevarului,
O sa deschid taina necunoscutului,
O sa fiu buna la toate,
O sa invat ce-i fericirea.”

LA MULTI BANI, MARIE!

Lasă un răspuns

