amintiri din copilarie…..


Zilele trecute am dat peste cateva amintiri dragi mie si memoria s-a inviorat, iar neuronul raspunzator de acest domeniu al mintii mele m-a facut sa imi aduc aminte de viata de atunci..

Imi aduc aminte cum plangeam pe holurile scolii ca nu imi gaseam clasa, atunci cand am inceput scoala… si plangeam atat de tare si ii ziceam mamicii mele ca e semn… ca nu trebuie sa merg la scoala… si ma rugam de ea sa mergem acasa

Prima mea nota a fost 4…. si veneam foarte fericita acasa cu lucrarea fluturand in aer si cantam ” am luat nota!!!!!!”
Da….nu stiam ce inseamna nota 4. era important ca am luat nota…. am fost tare dezamagita cand m-a certat mama… nu stiam de ce ma cearta…. eu stiam ca am luat nota.

Niciodata nu am avut note mari, decat in facultate spre surpriza mea, am avut note mai mari decat in totii anii de scoala.
dar sa revenim…

la sfarsitul clasei a IV-a am primit de la invatatoare, cele mai frumoase daruri…. lucrari vechi pastrate, o poza ca in genul tablourilor de sfarsit de promotie, si cateva versuri scrise

Am ras copios cand am vazut scrisul meu de atunci… nu ca acum ar fi mai frumos….

Bineinteles ca am ales lucrarile cu notele mai mari… dar… recunosc ca restul sunt de 4 si 5…

10 am luat numal la religie, desen si muzica… noh.. la muzica imi dadea 10 numai ca sa nu cant 😀 … desi acum detin o voce sexy…. dar nu la cantat…

Ajunsa in gimnaziu, am intrat in cercul de poezii, da copilasi… scriam si poezii si mai scriu si acum cand am inspiratie…

Cei din clasa mea care am fost alesi sa mergem in acel cerc de poezie a scolii am devenit un grup… Ana…Aurelia…Ioana, eu, Bobo (da! e BOBO care imi este vechiul prieten inca de pe acea vreme, chiar din generala) si Andrei …

Doamne ce ne mai distram… ce frumos era….

Apropo de Bobo, stiti cand parintii va dau exemplu de copil silitor si descurcaretz dupa care ar trebui sa te iei??? ei…da…. Bobo era folosit de tata gen model. adica zicea ceva de genul : „uite, Bogdan vine acasa si isi face temele, nu le lasa pe a2a zi. si ce bine invata. nu face ca tine…. vii acasa, manaci si apoi te joci, iar de dimineatza te chinui sa faci temele”…offf….. doar pt chestia asta imi venea sa-l omor pe Bobo…dar imi trecea cand il vedeam…

In era in care eram eu in gimnaziu, era mania revistelor Bravo, Gril si apoi, Bravo girl…..era posterelor….inca mai detin cateva…

offff… formatii ca astea nu mai apar… cine nu stie de BACKSTREET BOYS….nu stie ce a pierdut….
TOUCHE a caror cantece si acum le stiu instinctiv…
FIVE de care eram absolut innebunita dupa ochisorii lor albastrii si nu numai…

Numai trupe de baieti dragutzi , frumosi si talentati…..

Inca un motiv pentru care luam revistele alea era de articole gen flirt si sex, ca deh.. pe vremea noastra, cam rar aveai unde sa te duci la un net si iti era rusine sa cauti asemenea informatii. Sursa de informare era revista

Da…asta citeam noi…..amintiri….
v-am lasat…. momentan… maine partea a2a…

semnat :

2 gânduri despre &8222;amintiri din copilarie…..&8221;

  1. CE vremuri de mult apuse! si apropo nu stiam ca eu eram exemplul ala pe care sa il urasti! nu prea un exemplu bun avand in vedere ca era vorba de mine dar imi pare rau ca eu am fost ala care te-a terorizat din partea alor tai.

    1. bobo.. stai cam prost cu memoria.. ti-am zis odata chestia asta….daca nu ma inseli, a fost intr-una dintre ultimile noastre „plimbari” cu trenul.
      e ok,nu trebuie sa iti ceri scuze…esti demult iertat

Lasă un răspuns

