amintiri din copilarie…partea a2a


Ieri v-am lasat la faza cand eram in gimnaziu.
A fost o perioada frumoasa, chit ca eram noi zvapaiati si numai doamna diriginta ne calma. Tot respectul pentru ea!

Timpul a trecut si capacitatea a venit….aveam emotii de parca era cine stie ce…

Am dat la Istorie, Romana si Matematica.
Rad cu lacrimi cand imi aduc aminte de istorie…daca nu ma inseala memoria, in clasa a 7a s-a enervat proful nostru de istorie, care era unul dintre cei mai severi din scoala, dar nu ma intrebati de ce s-a enervat ca nu mai tin minte, dar stiu ca ne-a dat lucrare, doar 4 au luat note peste 4. Apoi alte lucrari in genul acesteia. Din clasa noastra numai 4 sau 5 nu au ramas corijenti pe semestrul I la Istorie…bineinteles ca eu nu eram printre aia fericiti. Am bagat apoi in semestrul al2lea istorie in mine de am zis ca mor ca sa scap cu basmaua curata. Partea frumoasa e ca ai mei au aflat la jumatea vacantei de aceasta „situatiune” ca m-o scapat gura sa zic.

Oooo….si mai erau sedintele cu parintii….nu stiu de ce imi provocau emotii. Stiam ca nu aveam note bune si stiam ca mama vrea sa aiba un copil cu 10 pe linie….bun la toate….ete mama… tzeapa… asta e..

Deci….capacitatea…am picat la mate in prima tura.Am facut meditatii si am dat a2a tura. Am luat, dar am intrat la Profesionala.
Acolo…..dezastru`… de fapt a fost un an de vacanta in care am fost sefa de clasa.
Partile frumoase au fost ca am vazut ca nu sunt pentru asa ceva, ca am papat inghetata toata iarna (chioscul era in incinta scolii la parter,langa cantina,iar sala noastra era langa chiosc,iar tanti de acolo ne stia ca suntem mai nebunatici si ca papam inghetata,asa ca, facea comanda, iarna, la inghetata).
Iarna aia nu am racit.

Apoi a venit 8Martie (desi a picat Sambata) si cum aveam numai profesoare, le-am facut poezii personalizate si o floare in dar.
Si acum am schita biletelului dat dirigintei pe care l-a citit in cancelarie, mandra de cadoul primit. Pentru ca sunt fetitza faina si gingasa (da..mi-au murit laudatorii) va voi da sa cititi acel biletel :

PETIȚIUNE

Astăzi,joi 6 Mart, anul două mii trei, ora 1 P.M

Noi, clasa 1P , toți elevi de Premiul Întâi și candidați la Bacalaureat, rugăm pe toși domnii profesori Urgent, conform Art. 214, să nu mai creeze la ore Atmosferă încărcată. Să vină cu Căldură mare și Inițiativă de a rupe Lanțul slăbiciunilor lor (învățatura), să apară și Triumful talentului nostru în a Tempora Imfamia notelor mici.
Școala este un Tren de plăcere cu care se merge în Vizită La Peleș, nu Năpasta și frica dintr-O noapte furtunoasă.

Cînd mai cădem în Păcat la Ultima oră și clasa arată ca În vreme de război, să se ia în considerație Poveștile noastre care, oricum l-ar face și pe Moș Nichifor coțcariul. Și pentru această Situațiune onor domnilor profesori să nu le vină cumva a încăleca Calul dracului și să se ducă la Abu Hasan, că mai avem nevoie de ei.
Mai bine Din primăvară până-n toamnă să ne dea vacanță.
Fiecare domn, doamna profesor ar trebui să se considere Un om norocos ca au așa buni elevi, chiar dacă temele noastre sunt O scrisoare pierdută.

Considerând că la „pretențiunile’ mari ale profesorilor, elevii amenințați cu darea afaraă din clasă și cu note mici, neînvățând regulat, nu vor să facă față,mai cerem să fie ascultați numai câns știu și notele să le aprecieze ei.

Așadar, ne adresăm cu cel mai profund respect dumneavoastră, spre a lua urgent orice măsuri veți crede de cuviință.

semnat : clasa 1P

P.S. Luați in „considerație’ doar dragostea noastră pentru Caragiale ”

2 gânduri despre &8222;amintiri din copilarie…partea a2a&8221;

Lasă un răspuns

