targul de cariere


ieri si azi a fost targul de Cariere in Brasov. nu e cine stie ce,dar am depus mai multe CV-uri decat la ITC.
Cik azi am interviu…cica…..sa vedem ce o iesi.
Ce mi-a placut si m-a si amuzat intr-un fel, a fost ca MApN angaja. ce?? nu stiu, dar nici nu am vrut sa ma uit ca imi era frica. de ce? simplu. sa ma „inroleze” fara sa vreau 😀 . Glumesc, bineinteles.
dar mi-a placut ca aveau prezentare faina.

Acum astept sa vad daca m-o suna careva la care am dat cv-urile la targ. pana atunci incerc pe net, ca si netul mi-a adus lucruri bune. Sper ca o va face si de acum incolo.
Trebuie sa-mi gasesc neaparat de munci.pana si mama mi-a zis ca s-a saturat sa ma tina. E adevarat ca am devenit deja un mare sconcs sau lipitoare.Stiu si sunt foarte constiienta ca ii este greu.
Dar e greu in lumea de azi…si daca n-ai pile sau relatii, nu faci nimic. dar trebuie sa ma descurc.

BAFTA TUTUROR!

Lasă un răspuns

