chestii de ajun de Paște


Azi e în 23. E și Sfântul Ghorghe (cu aceatsă ocazie zic la mulți bani celor care își au onomastica azi) e și Sâmbăta Mare.
M-a frapat un termen de căutare cu care s-a ajuns la blogul meu azi : *cum să ne sinucidem ușor*.
Menționez persoanei care a căutat așa ceva sau/și care vor mai căuta, este că nu exista sinucidere ușoară.Cel puțin eu nu am găsit nici una. La taiat venele e cam nasol că îmi văd sangele chit că e o picătură și leșin, iar unde te tai de ustură ca ăla mic cu cornițe. Altă variantă ar fi aia gen Mădălina Manole,dar e și aia nasoală, gen dureri abdominale, amețeli etc… Și celelalte variante au multe dezavantaje. Credeți-mă că nu există sinucidere ușoară.Oricum dacă aveți nevoie să îi spuneți unui om prin ce treceți, pur și simplu să vă descărcați, eu sunt aici. Nu vă judec, vă ascult și dacă vreți vă pot da sfaturi, dacă pot acest lucru. Trebuie să rezolvati cauzele, nu să vă rezolvați pe voi.

Și acum să trecem la lucruri mai funny,mai cu ocazia zilelor ce vor urma.

Azi am făcut salata de beouf numai că a mea e chicken cu chicken breast, noroc ca nu avea sutien la purtător, dar partea și mai bună e că nu erau sliconați.
Tata s-a ocupat de ouă, că doar e expert cu mânuirea lor în atâția ani, cred că ar fi și cazul…..

Eeeee….beleaua zilei de azi a fost zestrea mea de la bunica pe care mi-am cărat-o 300 și ceva de kilometrii.Ca să mă fac înțeleasă,zestrea mea e o plapumă de aia mare și grea de unșpe mii de kile (de fapt, vreo 5-6), pe lângă ea mi-a dat și un cearceaf pentru ea.
dacă nu știați, la țară, în vechile timpuri, plapumele se înfășau cu cearceafuri care se prindeau cu nasturi, deci plapuma este dotata cu năsturei….noh…și aici începe puzzle-ul moldovenesc….adica să potrivești nasturii unde este găurica la cearceaf….eeee..beleaua e ca m-am chinuit de vreo 2 ori să le fac…deci nu le am cu gaura….


Știu că este roșie,dar ține super cald.

Vă povesteam anul trecut de o icoana în care Iisus ține un miel tandru, eee…am poza..

Păi cum să papi tu miel după ce te uiți la asemenea icoană??
eu nu am păpat 2 ani miel din cauza acestei icoane.

Noh….și ziceam că tata a făcut nește ouă roșii…





VA DORESC SĂ AVEȚI UN PAȘTE FERICIT și să pașteți fericiți, după caz, dacă aveți de unde.




Lasă un răspuns

