Cui pe cui se scoate,adica muci pe muci se scot


De ce acest titlu???Simplu!Sunt racita si am ajuns la o concluzie in urma apelului cu mama si in urma sfatului unui prieten : „daca vrei sa-ti treaca mucii, fa-te muci!”
Deci si prin urmare,eu in acest moment sunt rosie in obraji ca merele alea rosii de toamna tarzie, dupa ce am baut numai juma de ceasca, noh…canutza de cafea de 100ml (cred) am inceput sa scriu acest articol de blog.
De ce?? Pt ca sa inteleg mai bine ce vreau sa scriu….da…stiu…suna aiurea, dar asa e… trebuie sa scriu din mijlocul experimentului ca sa va dau date reale si nealterate de o minte lucida…
auuu..am uitat sa zic ce beau…nu beau cafea, doar cana-i de cafea, beau tuica fiarta si indulcita ca mierea(am scapat zahar) si un pic flambata din greseala……e tareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee buna.

mai suflu un muc, mai beau oleaca…..ma uit la romanii au talent(e)……si ma oftic ca eu nu am asa talent……voce..nu…..scamatorii…nu…..scris versuri…nu…..dansat…nici vorba…de desenat….a se vedea peretele meu, adica nu…..

mai…da am un talent…de a scrie vrute si nevrute peste care dau oamenii cand cauta ceva cu adevarat interesant……mda..apar pe google la cautare……
nu stiu daca ajuta in vrun fel blogul meu……as vrea sa stiu asta…..macar sa stiu ca nu scriu degeaba.. ca va place ce scriu si cum scriu….
nu de alta dar vreau sa stiu ca o sa am cumparatori la romanul meu….daa….in mintea mea de copil nebun, m-am apucat d aceasta activitate ca sa nu o ia mintea mea si mai razna. e ceva Sf..restul sau mai mult despre asta nu va pot zice pt ca nu stiu ce o sa iasa, dar vreau sa stiu care ar cumpara o astfel de capodopera…..deci mana sus si cu cealalta dati comment ca ati lua asa ceva.

mucii curg mai rar si mai densi…deci e posibil sa mearga…..
acum beleaua e ca nu stiu daca am febra sau e de la caldura furnizata de distribuirea acestei licorii magice in trupul meu…..

cred ca ma bag la nani, desi ma gandesc intens sa bag o poza cu mucul meu suflat recent in ultima „suta” de metrii din sulul meu de hartie igenica….ma doare nasul de la atata suflat…….
A inceput sa mi se duca si telul……deci…miloaga srl 😀
dar noh….n-am ce oferi in schimb, oricum nu cred ca nimeni nu este diponibil sa-mi dea si mie un tel cu camera, un touchscreen si sa mearga super ok….desi sunt dispusa sa le fac reclama firmelor de telefoane daca da si mie unuuuu (voce de milog)

cam atat ca incep sa falfai…..da asa cam tare de nu mai vad tastele cam bine, adica mai in ceata…..
in gandul vostru cred ca spuneti ca-s o mare sugativa(adica chestie care bea mult) , nu e asa….. doar ocazional….

noh…va las..poate ma apuc si scriu numai prostii si nu-i bine.

Lasă un răspuns

