intrebari fara raspuns….doar o mica parte


E Luni….e seara…si cana cu ceai imi este alaturi…..ies aburii aromati de menta si ceai verde si imi inunda spatiul apropiat din zona canii.
Azi am dat peste foaia cu ideile pt blog facuta la tara. Una dintre idei era : „comparatie intre iubirea de atunci si iubirea e acum”.
Totul a inceput cand am observat ce iubire/dragoste/atractie era intre bunicii mei ce a continuat si dupa moartea bunicului meu. Aici ma refer la parintii tatalui meu,pentru ca langa ei am fost mai mult timp.
Radeam cum am vazut diferenta de varsta dintre bunicii mei care era destul de mare si in plus ai mei parinti au fost facuti cand mamicile lor aveau aproape 30 de ani, asa cum mami meu m-a ouat pe mine.

Sa revenim la partea cu iubirea sau dragostea…. tot nu stiu care-i diferenta… dar noh, e chestia aia dintre doi oameni de sex opus, acel sentimemnt de te face sa mergi pana-n panzele albe pt persoana respectiva.

Vorbeam cu un amic de perversiunile sexuale, de preferintele sexuale si cum sunt privite acum fata de atunci, atunci pentru noi insemnand pe vremea imperiului roman unde incestul era un lucru obisnuit, ba chiar daca nu se intampla asa ceva in familia ta erai privit cam suspect. Atunci orice pervesiune era privita ca pe ceva normal, exemplu : NERO!( nu programul de scris cd-uri ci conducatorul roman).
Apoi am vorbit de Marchizul De Sade. El citise cartea,iar eu vazusem un film cat mai apropriat de carte.
Deja era trecut de 1400 si ceva de ani de la Nero si pervesiunile erau in floare, ascunse, dar toata lumea stia de ele.
Intrebarea noastra totusi ramanea neraspunsa : ” cum de oamenii din aceasta era au atatea preconceptii si ura de fata ce e diferit??” Aici ne refeream la bisexualitate, homosexualitate, fetisuri, etc.

Hmmm… vorbeam de bunicii mei si am ajuns aici…. am deviat de la subiect,dar totusi ma framanta intrebarea.
Cand iti gasesti persoana care simti in strafundul fiintei tale ca e aceea pentru tine si ea simte la fel, nu stiu daca iubirea tine cont ca esti gay, lesbi, bi sau straight.
De ce sa ii condamnam pe cei diferiti de noi??
Eu am intalnit multe preconceptii legate de fiintele pufoase, gen :”cum iti pemiti sa ai pretentii la barbati, cand tu arati cum arati?” sau „preferata” mea :”la cat de grasa esti , cine te f*te?”. Si culmea, aceste „replici” le primesc dupa ce ii refuz sau ii iau prea tare pe tinerii macho din ziua de azi.

Si cand dau cu ‘nasucul” de cele zise mai sus, nu stiu de ce imi vine in minte imaginea bunicilor mei.
Ei au trecut prin multe. Bunicul a fost in al II-lea razboi mondial si luat prizonier de catre rusi si dus undeva prin Siberia. A fost prizonier vreo 6 ani si ceva, din 1942 pana in 1946  in care a suferit cele mai crude tratamente, foame dezinterie si muuulte altele.Cu ajutorul lui Dumnezeu a ajuns acasa, unde a murit la 80 si ceva de ani de cancer.
Se mai certau, se impacau, dar totul era intr-un final bine. Se completau reciproc.
Acum, dupa aproape 14 ani de cand a murit (sper sa dau datele cat de cat exacte), bunica-mea inca vorbeste cu el. Nu glumesc. Se sfatuieste cu el de parca e viu langa ea. La inceput am crezut ca e de vina singuratatea si ca sa nu se simta atat de singura vorbeste cu el.Il viseaza periodic si ii vorbeste in vis.Iar cand nu poate sa doarma vorbeste cu el de parca ar fi in camera. si chiar este.
Acum cand am fost la tara am testat, eu fiind mai sensibila extrasenzorial.
In timp ce m-am trezit de gurita bunicii mele care vorbea un pic cam tare, l-am rugat in gand pe bunicul sa vina la mine si sa-mi dea un semn, sa ma atinga sa stiu ca e aici cu mine. Nu dupa mult timp, fruntea si parul mi-au fost mangaiate si o stare de bine mi-a inundat corpul, intre timp bunica-mea il intreba unde se duce acuma cand ea inca mai are sa-i zica cate ceva. A fost o experienta de neuitat si pot sa zici ca bunicul tine foarte mult la bunica-mea.

Oare mai exista o astfel de iubire in aceasta lume atat de preocupata de fuga dupa material si luptand sa supravietuiasca?
Oare oamenii mai sunt capabili de iubire? In acest moment cred ca nici un om nu iubeste fara un interes. Totul este contra-schimb.

Lasă un răspuns

